Returkampen er flyttet til søndag kl. 15.30 på Åråsen!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    Returkampen er flyttet til søndag kl. 15.30 på Åråsen!

    JIPPI!!!!!!

  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Lagde en egen tråd for denne nyheten, synes den fortjente det.

    Dette var skikkelig gode nyheter!

    Kommentar

    • stolte bønder
      Medlem
      Møteplager
      • Nov 2005
      • 76

      #3
      fy faen så jævlig bra!!!

      Kommentar

      • Mr.Lee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 736

        #4
        Deilig nyhet!

        Kommentar

        • Ted Nugent
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 851

          #5
          Konge! Jeg tror ikke bør være altfor bekymret for gresset heller, vi har jo alltid pleid å ha en treningskamp på Åråsen før seriestart uansett. Nå bærer det ned til Andy's!

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #6
            Denne dagen skulle vi egentlig spilt treningskamp mot VIF. Dette er jo så sinnssykt mye bedre!

            Håper og tror at vi virkelig kan kline til med et flott tilskuertall denne dagen!

            Kommentar

            • mr.sandass
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2005
              • 972

              #7
              AH. Detta var herlige nyheter. Gleder meg til et hjertelig gjensyn med Forter Vårt.
              FORZA
              www.ultrasfeltc.net

              Kommentar

              • pondus73
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 612

                #8
                Noen som husker en trener som var meget pissed ifjor fordi søpla avlyste en treningskamp rett før seriestart pga royal league???
                Correct me if I am wrong.........................
                ------eLSKe-------

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #9
                  Det stemmer.

                  Men utrolig digg at det ikke er oss det går utover denne gangen!

                  Kommentar

                  • Realisten
                    -VIF-supporter-
                    Møteplager
                    • May 2004
                    • 73

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av pondus73
                    Noen som husker en trener som var meget pissed ifjor fordi søpla avlyste en treningskamp rett før seriestart pga royal league???
                    Correct me if I am wrong.........................

                    - Dette er virkelig uprofesjonell opptreden av Vålerenga, som bryter avtaler og ord uten å ha tatt det opp med oss. Kampen mot Vålerenga er den viktigste før seriestart for oss. Den starter på en måte sesongen, og er i tillegg sportslig og økonomisk viktig, sier Rösler.

                    - Kjetil Siem var en person jeg respekterte inntil i dag, men når han sier det han gjør, synes jeg han bør huske hvor han var for halvannet år siden. Vi i Lillestrøm slåss hver dag for hver eneste krone, og denne kampen ville gitt oss inntekter på 300000-400000 kroner.

                    "Siem sier at de må forholde seg til Royal League-reglementet, og må spille på denne datoen? "
                    - Det er feil. Vi har en avtale. Hvis Royal League er så viktig, hvorfor kan de ikke finne en dato før om fire uker? Her får alle parter det akkurat som de vil, mens Lillestrøm er de eneste som lider, sier Rösler.


                    Noen ganger er det gøy å observere dobbeltmoralen til enkelte.

                    PS. Vålerenga har allerede funnet en ny motstander i GAIS denne helgen - dette uten å sutre og klage til media.

                    Kommentar

                    • Rubinho
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2005
                      • 1501

                      #11
                      Jaja..da blei det kamp på meg gitt

                      (skal ikke ta seiren på forskudd, men jeg sitter vel egentlig med en flybilett halveis i lomma nå!)

                      Kommentar

                      • 10.09.50
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2005
                        • 1410

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Realisten
                        Dette er virkelig uprofesjonell opptreden av Vålerenga, som bryter avtaler og ord uten å ha tatt det opp med oss. Kampen mot Vålerenga er den viktigste før seriestart for oss. Den starter på en måte sesongen, og er i tillegg sportslig og økonomisk viktig, sier Rösler.

                        - Kjetil Siem var en person jeg respekterte inntil i dag, men når han sier det han gjør, synes jeg han bør huske hvor han var for halvannet år siden. Vi i Lillestrøm slåss hver dag for hver eneste krone, og denne kampen ville gitt oss inntekter på 300000-400000 kroner.

                        "Siem sier at de må forholde seg til Royal League-reglementet, og må spille på denne datoen? "
                        - Det er feil. Vi har en avtale. Hvis Royal League er så viktig, hvorfor kan de ikke finne en dato før om fire uker? Her får alle parter det akkurat som de vil, mens Lillestrøm er de eneste som lider, sier Rösler.


                        Noen ganger er det gøy å observere dobbeltmoralen til enkelte.

                        PS. Vålerenga har allerede funnet en ny motstander i GAIS denne helgen - dette uten å sutre og klage til media.
                        Herregud, situasjonene er knapt sammenlignbare. I fjor varte Royal League til i slutten av mai, og lagene hadde i sluttspillet (som var et puljespill, husker vi) helt andre muligheter til å avtale kamptidspunkter. Vålerengen og IFK fant det for godt å avtale spill 3. april, en dato da ingen andre RL-kamper ble spilt, og en dato Vålerengen for lengst hadde satt av til å tape for Fugla. I år har datoene vært spikret siden turneringen ble påbegynt. Ingen RL-lag har kunnet avtale treningskamper 6. april uten å måtte ta forbehold om at RL-finalen går den dagen.

                        Jeg beklager, men her syns jeg du bommer stygt.

                        Kommentar

                        • rEPPA
                          *****istrator
                          • Nov 2003
                          • 3933

                          #13
                          www.kfl.no/debatt

                          Kommentar

                          Working...