Returkampen er flyttet til søndag kl. 15.30 på Åråsen!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Konge! Jeg tror ikke bør være altfor bekymret for gresset heller, vi har jo alltid pleid å ha en treningskamp på Åråsen før seriestart uansett. Nå bærer det ned til Andy's!Kommentar
-
AH. Detta var herlige nyheter. Gleder meg til et hjertelig gjensyn med Forter Vårt.
FORZAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av pondus73Noen som husker en trener som var meget pissed ifjor fordi søpla avlyste en treningskamp rett før seriestart pga royal league???
Correct me if I am wrong.........................
- Dette er virkelig uprofesjonell opptreden av Vålerenga, som bryter avtaler og ord uten å ha tatt det opp med oss. Kampen mot Vålerenga er den viktigste før seriestart for oss. Den starter på en måte sesongen, og er i tillegg sportslig og økonomisk viktig, sier Rösler.
- Kjetil Siem var en person jeg respekterte inntil i dag, men når han sier det han gjør, synes jeg han bør huske hvor han var for halvannet år siden. Vi i Lillestrøm slåss hver dag for hver eneste krone, og denne kampen ville gitt oss inntekter på 300000-400000 kroner.
"Siem sier at de må forholde seg til Royal League-reglementet, og må spille på denne datoen? "
- Det er feil. Vi har en avtale. Hvis Royal League er så viktig, hvorfor kan de ikke finne en dato før om fire uker? Her får alle parter det akkurat som de vil, mens Lillestrøm er de eneste som lider, sier Rösler.
Noen ganger er det gøy å observere dobbeltmoralen til enkelte.
PS. Vålerenga har allerede funnet en ny motstander i GAIS denne helgen - dette uten å sutre og klage til media.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RealistenDette er virkelig uprofesjonell opptreden av Vålerenga, som bryter avtaler og ord uten å ha tatt det opp med oss. Kampen mot Vålerenga er den viktigste før seriestart for oss. Den starter på en måte sesongen, og er i tillegg sportslig og økonomisk viktig, sier Rösler.
- Kjetil Siem var en person jeg respekterte inntil i dag, men når han sier det han gjør, synes jeg han bør huske hvor han var for halvannet år siden. Vi i Lillestrøm slåss hver dag for hver eneste krone, og denne kampen ville gitt oss inntekter på 300000-400000 kroner.
"Siem sier at de må forholde seg til Royal League-reglementet, og må spille på denne datoen? "
- Det er feil. Vi har en avtale. Hvis Royal League er så viktig, hvorfor kan de ikke finne en dato før om fire uker? Her får alle parter det akkurat som de vil, mens Lillestrøm er de eneste som lider, sier Rösler.
Noen ganger er det gøy å observere dobbeltmoralen til enkelte.
PS. Vålerenga har allerede funnet en ny motstander i GAIS denne helgen - dette uten å sutre og klage til media.
Jeg beklager, men her syns jeg du bommer stygt.Kommentar
-
www.kfl.no/debattKommentar
Kommentar