Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ikke for å ta seieren på forskudd, men iflg royalleague.com spilles finalen i Danmark. Etter FC København og LSKs sterke seiere ligger alt til rette for at nettopp disse møtes i Parken torsdag 6.april.
Spørsmålet mitt er om noen vet TIDSPUNKT for kampen?
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Det var 20.35 ifjor iallefall.. Ikke at det har så mye å si, men ettersom det er et vanlig tidspunkt for dommern å blåse igang på, så høres det ikke så dumt ut =)
Viktigere at spellera har fokus..vi kan glede oss i seiers rusen og da er det lov å være litt kjepphøy..3-1 eller 1-3 SAY NO MORE! :lol:
Etter min mening blir spillere påvirket av supporternes holdninger. Flere av supporterne snakker med spillerne på en eller annen måte og når supporterne blir kjepphøye, kan det snike seg inn en slik følelse hos spillerne. Dersom de slipper seg ned to prosent er det nok til å tape en fotballkamp. Så jeg er ikke enig i at supportere bare skal fly rundt å være kjepphøye. Det blir en utfordring for spillerne å høre oss prate om gull før seriestart.
Rart. Det stinker litt sånn "insider" virksomhet når et av de sannsynlige (LSK's utgangspunkt er bedre enn Københavns før retur, det holder for Midtjylland med 2-0, og ikke for DIF) finalelagene skal få "hjemmekamp".
Det stinker gymsokk. Desto deiligere hvis vi banker de da.
3 mill for seier....
Kommentar