Aner ikke om jeg har råd, men klapper likevel.
Finale i Royal League spilles i Danmark
Collapse
X
-
-
Finale tre dager før hjemmekamp mot råsterke RBK....
Er det rart jeg blir nervøs av å være Fugla-mann? 8)
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr.LeeSette finalen på en Torsdag?
Da kan dem grave seg ned.
Ikke rart RL blir en "fiasko" når dem setter kampene på de værste tidspunktene som mulig er.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaFinale tre dager før hjemmekamp mot råsterke RBK....
Mvh
Gammer`n
Men i år går vi for the tribble.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av christofferOpprinnelig skrevet av gamle-pertaFinale tre dager før hjemmekamp mot råsterke RBK....
Mvh
Gammer`n
Men i år går vi for the tribble.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Hva faen er det dem tenker på? Kan jo ikke ha det da, jeg skal på Morrisseykonsert, for faen! Jeg får jo ikke med meg finala! Dem må jo ta hensyn til meg også! Råttenskap ass.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Henrik*KLAPP KLAPP*
Allerede bestillt og betalt flybilettene, så nå får gutta se å klare dette!
Jeg krysser fingrene for deg :wink:Kommentar
-
Da spilles finalen neste år i Norge da. Med LSK som tittelforsvarere...?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Tobben*KLAPP KLAPP*
Men dette stinker møkk. 2året på rad at et finalelag får hjemmekamp i finalen. Jeg står fortsatt på min mening om att RL finalen burde spilles på en nøytral bane!Kommentar
-
Hadde vært greit med borte og hjemmekamp i finalen spør du meg. Mye ekstra publikumsinntekter.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg håper det er mulig å legge kampen minst en time tidligere enn kl. 20.35, så det er mulig å rekke siste flyet hjem fra Køben (kl. 22.45).
Tror mulighetene for et nytt klokkeslett er rimelig små.
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
Kommentar