Royalleague.com: Royal League-finale spilles i Danmark

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    Royalleague.com: Royal League-finale spilles i Danmark



    Royal League-finale spilles i Danmark

    Årets Royal League-finale skal spilles i Danmark. Det besluttede Royal Leagues bestyrelse på et møde torsdag. FC Midtjylland eller FC København får dermed hjemmebane torsdag den 6. april, når den nye skandinaviske mester kåres.


    Uanset udfaldet af semifinalerne ligger det nu fast, at det bliver et dansk stadion, der skal lægge græstæppe til Royal League-turneringens finale torsdag den 6. april.

    Det betyder, at finalen spilles på enten SAS Arena i Herning eller i Parken, København. Alt afhængig af om det bliver FC Midtjylland eller FC København, der sikrer sig finalepladsen efter de to indbyrdes semifinaleopgør torsdag den 16. og torsdag den 23. marts.

    IFK Göteborgs hjemmebane Ullevi, dannede ramme om finalen sidste år mod FC København. Og torsdag eftermiddag besluttede Royal Leagues bestyrelse så, at finalen i dette års skandinaviske klubturnering skal spilles i Danmark.

    Det er hensigen, så vidt det er muligt, at lade værtsskabet for finalen gå på skift imellem de tre skandinaviske lande. Det betyder, at såfremt en norsk klub kvalificerer sig til finalen i næste års turnering, vil finalen blive spillet i Norge i 2007.
    RoyVaadal.
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #2
    Jeg har alltid synes at den norske cupen er blodig urettferdig når man kan risikere at et lag får hjemmebane.

    Jeg tror ikke jeg trenger å si så mye om hva jeg mener om at finalen i Royal League spilles som en kamp på hjemmebane for ett av laga.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      Jeg har alltid synes at den norske cupen er blodig urettferdig når man kan risikere at et lag får hjemmebane.

      Jeg tror ikke jeg trenger å si så mye om hva jeg mener om at finalen i Royal League spilles som en kamp på hjemmebane for ett av laga.
      Heldigvis er LSK brukbare på bortebane også.

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        #4
        Øøøy! Les før dere poster da, tullinger! :wink:
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        Working...