Myklebust vs andre spisser

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Myklebust vs andre spisser

    Leser med interesse at Myklebust har utiklet seg enormt denne vinteren og er førstevalg på topp sammen med Occean. Jeg kan styre min begeistring noe da jeg ennå ikke har sett Myklebust i noe særlig goalgetterhumør ennå. Mener han fortsatt er litt for lett og ikke scorer nok mål. Vil heller se Mifsund i oppstillinga mot Rosenborg
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    #2
    Opprinnelig skrevet av stiandahl
    Vil heller se Mifsund i oppstillinga mot Rosenborg
    Nå er det på tide at folk lærer seg at han heter MIFSUD, og ikke mifsund.
    Blir vanskelig å ta innlegget ditt seriøst når du ikke kan navnet på spillerne en gang..
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa

    Kommentar

    • Rubinho
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2005
      • 1501

      #3
      Hvis det er noe dysleksi inne i bildet er kanskje miffe enklere å skrive.. 8)

      Kommentar

      • Woia
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Sep 2005
        • 108

        #4
        Myklebust har ikke fysikken til å være en spiss imo.
        Mifsud har på en måte ikke det heller, men han har en eksplosiv hurtighet som opphever dette.

        Mifsud > Myklebust
        slap that ho like a domino

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          #5
          Vil vel fortsatt si at Mifsud er bedre enn Myklebust. Men man må også tenke på at vi nok mister Mifsud etter sesongen, og at det da er Myklebust som skal ta over rollen han. Og om et år er han kanksje klar for det, men da må han få spille en del i år. Håper Røsler deler matchingen ganske jevnt mellom de to.

          Kommentar

          • Dinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 884

            #6
            utifra det mykle har prestert i de siste RL kampene, så vil jeg si at han er i bedre form enn Miffe. Men det er vel ikke å snakke seg bort når jeg sier at Miffe ligger fortsatt litt forran. Men det satser vi på at Mykla tar igjen i løpet av sessongen.
            twitter @amundsakis
            ΘΥΡΑ 13

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #7
              Opprinnelig skrevet av Henrik
              Vil vel fortsatt si at Mifsud er bedre enn Myklebust. Men man må også tenke på at vi nok mister Mifsud etter sesongen, og at det da er Myklebust som skal ta over rollen han. Og om et år er han kanksje klar for det, men da må han få spille en del i år. Håper Røsler deler matchingen ganske jevnt mellom de to.
              Enig. Mifsud er muligens litt raskere og bedre idag, men Myklebust er fremtiden. Har innmari sans for spilleforståelsen hans. Han er stor til å komme seg til linja og legge tilbake, bra tilslag har han og
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • bøllefrø
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2004
                • 462

                #8
                Så lenge Mifsud ikke vil forlenge, så veit vi jo at han forsvinner. Han er altså ikke fremtida. Siden han har planer om å gå gratis, får vi heller ikke noen penger til å kjøpe en ny spiss for. Og sålenge Myklebust er skadefri og spiller bra sammen med Occean, har jeg ikke noe problem med at han stiller litt foran i køen når Uwe skal ta ut laget.

                Kommentar

                • Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

                  #9
                  Eneste jeg vil si om Myklebust er følgende;


                  GI DEN MANNEN NY FORLENGET KONTRAKT!!

                  Kommentar

                  • Lars_K!
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 271

                    #10
                    før det er for sent, slik det har en tendens til å bli i denne klubben...

                    Kommentar

                    • Bekkis
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 441

                      #11
                      jeg synes myklebust har vist seg å være bedre enn mifsud. det som taler for myklebust er at han har en bedre teknikk og spillerforståelse enn mifsud. derfor tror jeg samspillet mellom occean og mykle vil fungere bedre enn samspillet mellom occean og mifsud.

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Bekkis
                        jeg synes myklebust har vist seg å være bedre enn mifsud. det som taler for myklebust er at han har en bedre teknikk og spillerforståelse enn mifsud. derfor tror jeg samspillet mellom occean og mykle vil fungere bedre enn samspillet mellom occean og mifsud.
                        Enig i det du sier, men jeg vil gjerne legge til en ting. Myklebust er en veldig mye bedre avslutter enn Mifsud, noe som er en ganske relevant egenskap for en spiss.

                        La oss se etter noen viktige spissegenskaper (hurtighet, førsteforsvarer, teknikk, avslutninger, spilleforståelse) hos de to:

                        Mifsud: Lynrask, god førsteforsvarer, til tider håpløs med ballen i bena, ingen god avslutter, gjør mange rare valg.

                        Mykle: Nesten like rask som Mifsud, slappere enn Mifsud i det defensive arbeidet, god teknikk, meget gode avslutninger, god spilleforståelse.

                        Ingen tvil om hvem som har det største potensialet, selv om de to er ganske jevne akkurat nå. Men som stor Myklebust-tilhenger vil jeg si at Magnus er hakket bedre enn Mifsud allerede nå.

                        Kommentar

                        • lillestrøm-gutt 2
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Feb 2006
                          • 193

                          #13
                          Occean>Myklebust 8)
                          Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
                          er du bli er du gla holder du med FUGLA

                          FORZA FUGLA

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #14
                            Jeg mener at Mifsud er langt i fra god nok for utlandet så han bær signere - men det må/bør bli en vinn eller fosvinn sak her. Ikke signering så lar vi Myklebust og Haddadd kjempe om en plass ved siden av Occean. Problemet er at vi må ut å handle inn en ny spiss til sommeren.... Ligger pengene der for back og spiss??

                            Det Myklebust har vist i de siste kampene så tror jeg Mykle og Occean starter sammen på topp mot RBK

                            Kommentar

                            • blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

                              #15
                              Med 8 mill i bonus fra RL, samt 3 mill for Stoffe, forventer jeg å se en bra back i drakta vår til sommeren!
                              Fugla 4 Life!

                              Kommentar

                              • gunnarhalle
                                Juniormedlem
                                Bøffel
                                • Sep 2005
                                • 29

                                #16
                                Synes Mifsud ligger litt foran Mykle ennå, virker på en måte litt mer erfaren. Men det er ikke tvil om hvem som bør satses på slik situasjonen er pr. nå. Men hadde liksom håpa at Mykle hadde scora litt mer, synes også at det er litt mer å hente i samspillet mellom han og Occean

                                Trur at hvis Mifsud hadde vært skadefri i høst kunne vi tatt gullet!
                                \"Halle can be an infuriating player to watch - in the space of five minutes he will make a great tackle, clear the ball off the line....and then slip and let somebody in or pass the ball to an opposition player in the area.\"

                                Kommentar

                                • RoyVaadal
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 4055

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av blue
                                  Med 8 mill i bonus fra RL, samt 3 mill for Stoffe, forventer jeg å se en bra back i drakta vår til sommeren!
                                  I flg. RB denne uka så er nettodelen betydelig mindre enn bruttoinntektene i Royal League. Det sto at vi hadde ca. 1,5 mill igjen av de første 4,1 millionene.
                                  RoyVaadal.

                                  Kommentar

                                  Working...