Leser med interesse at Myklebust har utiklet seg enormt denne vinteren og er førstevalg på topp sammen med Occean. Jeg kan styre min begeistring noe da jeg ennå ikke har sett Myklebust i noe særlig goalgetterhumør ennå. Mener han fortsatt er litt for lett og ikke scorer nok mål. Vil heller se Mifsund i oppstillinga mot Rosenborg
Myklebust vs andre spisser
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av stiandahlVil heller se Mifsund i oppstillinga mot Rosenborg
Blir vanskelig å ta innlegget ditt seriøst når du ikke kan navnet på spillerne en gang.."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- Nosa -
Vil vel fortsatt si at Mifsud er bedre enn Myklebust. Men man må også tenke på at vi nok mister Mifsud etter sesongen, og at det da er Myklebust som skal ta over rollen han. Og om et år er han kanksje klar for det, men da må han få spille en del i år. Håper Røsler deler matchingen ganske jevnt mellom de to.Kommentar
-
utifra det mykle har prestert i de siste RL kampene, så vil jeg si at han er i bedre form enn Miffe. Men det er vel ikke å snakke seg bort når jeg sier at Miffe ligger fortsatt litt forran. Men det satser vi på at Mykla tar igjen i løpet av sessongen.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HenrikVil vel fortsatt si at Mifsud er bedre enn Myklebust. Men man må også tenke på at vi nok mister Mifsud etter sesongen, og at det da er Myklebust som skal ta over rollen han. Og om et år er han kanksje klar for det, men da må han få spille en del i år. Håper Røsler deler matchingen ganske jevnt mellom de to.LSK Norges beste lagKommentar
-
Så lenge Mifsud ikke vil forlenge, så veit vi jo at han forsvinner. Han er altså ikke fremtida. Siden han har planer om å gå gratis, får vi heller ikke noen penger til å kjøpe en ny spiss for. Og sålenge Myklebust er skadefri og spiller bra sammen med Occean, har jeg ikke noe problem med at han stiller litt foran i køen når Uwe skal ta ut laget.Kommentar
-
jeg synes myklebust har vist seg å være bedre enn mifsud. det som taler for myklebust er at han har en bedre teknikk og spillerforståelse enn mifsud. derfor tror jeg samspillet mellom occean og mykle vil fungere bedre enn samspillet mellom occean og mifsud.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Bekkisjeg synes myklebust har vist seg å være bedre enn mifsud. det som taler for myklebust er at han har en bedre teknikk og spillerforståelse enn mifsud. derfor tror jeg samspillet mellom occean og mykle vil fungere bedre enn samspillet mellom occean og mifsud.
La oss se etter noen viktige spissegenskaper (hurtighet, førsteforsvarer, teknikk, avslutninger, spilleforståelse) hos de to:
Mifsud: Lynrask, god førsteforsvarer, til tider håpløs med ballen i bena, ingen god avslutter, gjør mange rare valg.
Mykle: Nesten like rask som Mifsud, slappere enn Mifsud i det defensive arbeidet, god teknikk, meget gode avslutninger, god spilleforståelse.
Ingen tvil om hvem som har det største potensialet, selv om de to er ganske jevne akkurat nå. Men som stor Myklebust-tilhenger vil jeg si at Magnus er hakket bedre enn Mifsud allerede nå.Kommentar
-
Occean>Myklebust 8)Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
-
Jeg mener at Mifsud er langt i fra god nok for utlandet så han bær signere - men det må/bør bli en vinn eller fosvinn sak her. Ikke signering så lar vi Myklebust og Haddadd kjempe om en plass ved siden av Occean. Problemet er at vi må ut å handle inn en ny spiss til sommeren.... Ligger pengene der for back og spiss??
Det Myklebust har vist i de siste kampene så tror jeg Mykle og Occean starter sammen på topp mot RBKKommentar
-
Synes Mifsud ligger litt foran Mykle ennå, virker på en måte litt mer erfaren. Men det er ikke tvil om hvem som bør satses på slik situasjonen er pr. nå. Men hadde liksom håpa at Mykle hadde scora litt mer, synes også at det er litt mer å hente i samspillet mellom han og Occean
Trur at hvis Mifsud hadde vært skadefri i høst kunne vi tatt gullet!\"Halle can be an infuriating player to watch - in the space of five minutes he will make a great tackle, clear the ball off the line....and then slip and let somebody in or pass the ball to an opposition player in the area.\"Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueMed 8 mill i bonus fra RL, samt 3 mill for Stoffe, forventer jeg å se en bra back i drakta vår til sommeren!RoyVaadal.Kommentar
Kommentar