LSK har aldri hatt flere gode spisser å bruke, men hvilket spisspar er din favoritt?
Hvilket spisspar skal være førstevalg
Collapse
X
-
Hvilket spisspar skal være førstevalg
0Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Stikkord: Ingen -
Opprinnelig skrevet av _JonernMed det siste alternativet, så ber du om det!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
jeg liker best occean-myklebustEr du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SemDet er fantastisk at vi har spisser nok til å i det hele tatt opprette en slik tråd!!!!
Tom Kristoffersen - Petter Belsvik
Rikardur Dadason - Frode Birkeland
osv..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av McGuffyOpprinnelig skrevet av SemDet er fantastisk at vi har spisser nok til å i det hele tatt opprette en slik tråd!!!!
Tom Kristoffersen - Petter Belsvik
Rikardur Dadason - Frode Birkeland
osv..
Frode, Frode
Frode Birkeland
Er stinn av gryn
og hater Lyn
Frode BirkelandFugla 4 Life!Kommentar
-
-
kanskje Haddad>occean ikke hadde vert så dumt :wink:Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
-
akkurat nå er vel Occean-Myklebust det alternativet som Uwe kjører,men ser ikke helt bort ifra at han kjører inn Mifsud senere istedenfor Myklebust.Men slik Myklebust spiller nå så kan han ikke sette han utenfor ellveren.Kommentar
-
Occean + Mifsud er i utgangspunktet det giftigste førstevalget etter min mening. Er blitt utrolig imponert over styrken til Occean i de siste kampene. Men mannen har en tøff spillestil, og må nok regne med en del gule kort. Med tanker på tett kampprogram, skader, karantener osv. er spissrekka imponerende: Valg på øverste hylle !Kommentar
-
Mifsud fikk ikke spille RL kampen mot Djurgården, for han var skada (i følge fysion), i steden dro han til Malta og spilte landskamp.
Han har preika i avisene om at detta blir hans siste sesong, men skal han fortsette sånn å tulle så får han f... ikke spille her!! Og jeg kan ikke skjønne at en klubb som er bedre enn LSK som vil ha han!?
Dette sier nok om Mifsud.
Occean/Myklebust er i form, og Mykle er norsk, og det er ikke mange som er i Tippeligaen for tiden! :roll:Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr. TorriMifsud fikk ikke spille RL kampen mot Djurgården, for han var skada (i følge fysion), i steden dro han til Malta og spilte landskamp.
Han har preika i avisene om at detta blir hans siste sesong, men skal han fortsette sånn å tulle så får han f... ikke spille her!! Og jeg kan ikke skjønne at en klubb som er bedre enn LSK som vil ha han!?
Dette sier nok om Mifsud.
Occean/Myklebust er i form, og Mykle er norsk, og det er ikke mange som er i Tippeligaen for tiden! :roll:Kommentar
Kommentar