Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Dette er jo klassisk Nordby, dere. Vi må jo tilbake til 80-tallet for å finne sist gang Nordby svarte på noe uten å ta forbehold! :lol:
Har begynnt å ta forbehold etter at jeg sa at "noe var helt sikkert". Og myklebust ringte meg opp etterpå, mens jeg var på IKEA. Han kjefta å smalt så høyt, at han karen i kassa spurte om jeg blei drapstrua :lol: ¨
Dette er jo klassisk Nordby, dere. Vi må jo tilbake til 80-tallet for å finne sist gang Nordby svarte på noe uten å ta forbehold! :lol:
Har begynnt å ta forbehold etter at jeg sa at "noe var helt sikkert". Og myklebust ringte meg opp etterpå, mens jeg var på IKEA. Han kjefta å smalt så høyt, at han karen i kassa spurte om jeg blei drapstrua :lol: ¨
(og detta er en sann historie!)
Overrasker meg ikke! Mykle er ikke kjent for å väre beskjeden!
Tipset må jo väre å la de som vet svaret få lov til å svare 8)
For å komme med en innvending, brukte jeg sesongkortet forbeholdt Rainbow-tribunen på Kanari-feltet på omtrent samtlige kamper i 2004-sesongen, uten problemer. Om det er lovlig derimot, vet jeg ikke.
Lov er det vel neppe. Hvis alle med sittesesongkort skulle stå på feltet, hadde det vel blitt dårlig plass til alle faktisk som har billett/kort til feltet. Men problemet er vel ikke veldig stort, og ingen bryr seg vel nevneverdig om hvor du plasserer deg...
Lov er det vel neppe. Hvis alle med sittesesongkort skulle stå på feltet, hadde det vel blitt dårlig plass til alle faktisk som har billett/kort til feltet. Men problemet er vel ikke veldig stort, og ingen bryr seg vel nevneverdig om hvor du plasserer deg...
Problemet oppstår på stormatchene når det er utsolgt.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Det var vel i grunnen det som var poenget mitt, ja.
Det var vel i grunnen det som var poenget mitt, ja.
Fint at du sa det nå, da. :lol:
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Kommentar