La oss samle linker til kamper vi kan laste ned, i denne ene tråden..
Nedlastbare Fugla-kamper
Collapse
X
-
Re: Nedlastbare Fugla-kamper
Opprinnelig skrevet av gulostLa oss samle linker til kamper vi kan laste ned, i denne ene tråden..
Fint å ha alt samlet på et sted ja, lettere å finne frem
DIF - LSK (torrent)
Seeder en stund -
hvorfor fikser ikke jeg dette med torrent?!?
å jeg som trodde jeg hadde bittelittegranne peiling på pc.. :roll:mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Last ned denne først
Gå inn på sider som
BitTorrent is a leading software company with popular torrent client software for Windows, Mac, Android, and more. Download now.
seedler.org er din første og bedste kilde til al den information du søger. Fra generelle emner til mere af det du forventer at finde her, seedler.org har det hele. Vi håber du finder hvad du leder efter!
etc. søk opp det du skal ha (eks. Football Manager 2006)
Trykker på download, and there you go.
Kan godt være jeg er elendig til å forklare.Kommentar
-
anbefaler Azureus, den blå frosken er kongen av bittorrent!!
! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
! ja for faen, fra dag 1 for faen !Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av officialanbefaler Azureus, den blå frosken er kongen av bittorrent!!
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/30807Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av officialanbefaler Azureus, den blå frosken er kongen av bittorrent!!
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/30807
Sånn før jeg laster den ned.Kommentar
-
Nå er jeg virkelig på hugget etter å ha fått til programmet her og :lol:
Noen som vet om steder man kan laste ned LSK-RBK cupen i forfjor, LSK-VIF cupen ifjor, LSK-VIF serien ifjor, RBK-LSK serien ifjor? Noen kamper jeg veldig gjerne kunne tenkt meg med det første!Lauken er vår venn!Kommentar
-
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/30807Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr.LeeLast ned denne først
Gå inn på sider som
BitTorrent is a leading software company with popular torrent client software for Windows, Mac, Android, and more. Download now.
seedler.org er din første og bedste kilde til al den information du søger. Fra generelle emner til mere af det du forventer at finde her, seedler.org har det hele. Vi håber du finder hvad du leder efter!
etc. søk opp det du skal ha (eks. Football Manager 2006)
Trykker på download, and there you go.
Kan godt være jeg er elendig til å forklare.
Ikke så gira på å dele hele harddisken med verden om det er det det betyr da........Kommentar
-
Du deler bare den fila du laster ned..
og hele opplegget er avhengig av at folk laster opp like mye som de laster ned... så ikke lukk programmet bare fordi du er ferdig med å laste - da er det fortsatt folk som ikke har 100%...
Azureus funker både på pc og mac
er det forresten noen som sitter på flere kamper? jeg kan hjelpe med å seede!!! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
! ja for faen, fra dag 1 for faen !Kommentar
-
Jeg brukte azereus før. men jeg ble dritt lei det fordi de fleste tingene jeg lastet ned hadde passord osv. noen som vet om et program som knekker de passordene? er utrolig slitsomt når du bruker hele linja de på å laste ned noe som bruker 5timer osv (sliter med routern). også har de faen meg passord :?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TobbenJeg brukte azereus før. men jeg ble dritt lei det fordi de fleste tingene jeg lastet ned hadde passord osv. noen som vet om et program som knekker de passordene? er utrolig slitsomt når du bruker hele linja de på å laste ned noe som bruker 5timer osv (sliter med routern). også har de faen meg passord :?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ScorpioOpprinnelig skrevet av TobbenJeg brukte azereus før. men jeg ble dritt lei det fordi de fleste tingene jeg lastet ned hadde passord osv. noen som vet om et program som knekker de passordene? er utrolig slitsomt når du bruker hele linja de på å laste ned noe som bruker 5timer osv (sliter med routern). også har de faen meg passord :?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TobbenOpprinnelig skrevet av ScorpioOpprinnelig skrevet av TobbenJeg brukte azereus før. men jeg ble dritt lei det fordi de fleste tingene jeg lastet ned hadde passord osv. noen som vet om et program som knekker de passordene? er utrolig slitsomt når du bruker hele linja de på å laste ned noe som bruker 5timer osv (sliter med routern). også har de faen meg passord :?Kommentar
-
eh, hvordan får jeg spilt av det jeg har lastet ned a??
(jada, dumma.. :oops: )mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
Kommentar