Nedlastbare Fugla-kamper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • official
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Apr 2005
    • 101

    #21
    Opprinnelig skrevet av blue

    Det beste er nok dog VLC.
    helt enig!

    VLC er enda et prog som funker på både pc og mac

    ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
    ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #22
      Opprinnelig skrevet av Tobben
      Jeg brukte azereus før. men jeg ble dritt lei det fordi de fleste tingene jeg lastet ned hadde passord osv. noen som vet om et program som knekker de passordene? er utrolig slitsomt når du bruker hele linja de på å laste ned noe som bruker 5timer osv (sliter med routern). også har de faen meg passord :?
      Da har du nok misforstått litt, er ikke nedlastningsprogrammet som styrer om det er passord beskytta eller ikke.

      Desuten får du laste ned litt andre ting en pr0n da vøtt ;D
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • Tobben
        Jeg elsker å kjøre trikk
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2005
        • 1666

        #23
        Opprinnelig skrevet av iL
        Opprinnelig skrevet av Tobben
        Jeg brukte azereus før. men jeg ble dritt lei det fordi de fleste tingene jeg lastet ned hadde passord osv. noen som vet om et program som knekker de passordene? er utrolig slitsomt når du bruker hele linja de på å laste ned noe som bruker 5timer osv (sliter med routern). også har de faen meg passord :?
        Da har du nok misforstått litt, er ikke nedlastningsprogrammet som styrer om det er passord beskytta eller ikke.

        Desuten får du laste ned litt andre ting en pr0n da vøtt ;D
        Lastet nettopp et Guns N' Roses album. Og tror du ikke det var passordbeskytta også eller? Tror ikke det er nedlastningsprogrammet som bestemmer om det skal være passordbeskyttet. For det kan legges til en fil i winrar som gjør at filen er passordbeskyttet.

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #24
          Opprinnelig skrevet av Tobben
          Opprinnelig skrevet av iL
          Opprinnelig skrevet av Tobben
          Jeg brukte azereus før. men jeg ble dritt lei det fordi de fleste tingene jeg lastet ned hadde passord osv. noen som vet om et program som knekker de passordene? er utrolig slitsomt når du bruker hele linja de på å laste ned noe som bruker 5timer osv (sliter med routern). også har de faen meg passord :?
          Da har du nok misforstått litt, er ikke nedlastningsprogrammet som styrer om det er passord beskytta eller ikke.

          Desuten får du laste ned litt andre ting en pr0n da vøtt ;D
          Lastet nettopp et Guns N' Roses album. Og tror du ikke det var passordbeskytta også eller? Tror ikke det er nedlastningsprogrammet som bestemmer om det skal være passordbeskyttet. For det kan legges til en fil i winrar som gjør at filen er passordbeskyttet.
          Var jo akkurat det jeg sa.....
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Laksen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2004
            • 287

            #25
            Kanskje en skal være litt forsiktig med å legge ut direkte linker til torrents, og heller ta det via PM. Tror ikke TVNorge er så veldig glade i å se dette spredd på nettet og det er kjipt om KFL får noe pes for dette.
            Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #26
              Opprinnelig skrevet av Laksen
              Kanskje en skal være litt forsiktig med å legge ut direkte linker til torrents, og heller ta det via PM. Tror ikke TVNorge er så veldig glade i å se dette spredd på nettet og det er kjipt om KFL får noe pes for dette.
              Legge ut linker skulle være greit, det er fremdeles ikke straffbart. Det er vel strengt tatt de som blir tatt for å dele selve filene som det er mulig å straffe og det får være opp til hver enkeltes samvittighet.

              Dog skulle jeg gjerne sett at det ble mindre snakk om P2P-programmer her og at tråden holdes til det den er ment å gjøre, nemlig å opplyse om linker ute på nettet.
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7092

                #27
                Ronnie Hallèn der altså, streng, men voksen. Enig med du.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #28
                  Uansett burde vi lage noen regler på hva som er lov å poste av torrent links eller ikke.

                  Jeg ser for meg at kanariTV-DVDn kommer som torrent, og det er noe vi bør unngå.

                  Jeg fikk jo feks torrent linkene av cupfinalesangene fjernet prompto i høst, selv om det strengt tatt ikke er forbudt å poste linker.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av iL
                    Uansett burde vi lage noen regler på hva som er lov å poste av torrent links eller ikke.
                    Det er vanskelig å poste noen generelle regler på det. Enten så bør vi tillate alle eller ingen. Torrent er kun en referanse til en fil som ligger på maskiner ute på verdensveven og således ligger det ingen oppfordring til hverken å laste ned eller laste opp filer som det blir linket til.

                    En eventuell torrent til KanariTV-DVD lever under like regler som alle andre torrents her på forumet, enten de blir tillatt postet eller ikke. Det får være oppe til kontinuerlig vurdering.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7092

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Torrent er kun en referanse til en fil som ligger på maskiner ute på verdensveven
                      Hæ?? Da har jeg misforstått fullstendig. Jeg trodde det var snakk om Paul Torrent, Clydebanks usympatiske midtstopper på søttitallet.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Fjeller'n
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 905

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Hæ?? Da har jeg misforstått fullstendig. Jeg trodde det var snakk om Paul Torrent, Clydebanks usympatiske midtstopper på søttitallet.
                        Og kona hans var da torrent-fil?

                        Stian
                        "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                        Kommentar

                        • Trondeo
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3062

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Opprinnelig skrevet av Laksen
                          Kanskje en skal være litt forsiktig med å legge ut direkte linker til torrents, og heller ta det via PM. Tror ikke TVNorge er så veldig glade i å se dette spredd på nettet og det er kjipt om KFL får noe pes for dette.
                          Legge ut linker skulle være greit, det er fremdeles ikke straffbart. Det er vel strengt tatt de som blir tatt for å dele selve filene som det er mulig å straffe og det får være opp til hver enkeltes samvittighet.

                          Dog skulle jeg gjerne sett at det ble mindre snakk om P2P-programmer her og at tråden holdes til det den er ment å gjøre, nemlig å opplyse om linker ute på nettet.
                          Det er vel ikke ulovlig så lenge det vi legger ut er offentliggjort for alle på for eksempen TV. Men viss vi legger ut sesong 2 av prison break som ikke er vist i Norge blir det en annen sak? Er ikke sikker, men er slik jeg har forstått det :P

                          Kommentar

                          • Fridtjof
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2005
                            • 2120

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Hæ?? Da har jeg misforstått fullstendig. Jeg trodde det var snakk om Paul Torrent, Clydebanks usympatiske midtstopper på søttitallet.
                            Og kona hans var da torrent-fil?

                            Stian
                            :lol:

                            Dagens...
                            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av blue
                              Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                              eh, hvordan får jeg spilt av det jeg har lastet ned a??

                              (jada, dumma.. :oops: )
                              Bruk Windows Media Player eller Winamp.

                              Det beste er nok dog VLC.
                              Nei nei nei!! Det desidert beste programmet er Zoom Player!!

                              Kommentar

                              • dIsTurBeD
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 668

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                Det er vel ikke ulovlig så lenge det vi legger ut er offentliggjort for alle på for eksempen TV. Men viss vi legger ut sesong 2 av prison break som ikke er vist i Norge blir det en annen sak? Er ikke sikker, men er slik jeg har forstått det :P
                                Da har du misforstått, dessverre.

                                Hvor vidt data er offentliggjort eller ikke har ingenting med opphavsrett å gjøre, så hvis du tror det er "lov" å laste ned kopibeskyttet innhold fordi TV2 viste filmen forrige søndag bør du nok studere lovverket litt nærmere.

                                Selve .torrent-filen inneholder ingen data som er beskyttet av lover og regler for opphavsrett, så det er ikke forbudt å linke til den.

                                Kommentar

                                • Trondeo
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3062

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                                  Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                  Det er vel ikke ulovlig så lenge det vi legger ut er offentliggjort for alle på for eksempen TV. Men viss vi legger ut sesong 2 av prison break som ikke er vist i Norge blir det en annen sak? Er ikke sikker, men er slik jeg har forstått det :P
                                  Da har du misforstått, dessverre.

                                  Hvor vidt data er offentliggjort eller ikke har ingenting med opphavsrett å gjøre, så hvis du tror det er "lov" å laste ned kopibeskyttet innhold fordi TV2 viste filmen forrige søndag bør du nok studere lovverket litt nærmere.

                                  Selve .torrent-filen inneholder ingen data som er beskyttet av lover og regler for opphavsrett, så det er ikke forbudt å linke til den.
                                  Ok, takk for oppklaringen :P

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    #37
                                    Igjen. Inntil noe annet blir meddelt fra moderatorene, så er linking til torrents akseptert. Men ytterligere diskusjoner om lovlighet, software osv. kan taes på på Generelt om fotball og annet.

                                    OK?
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #38

                                      iL's guide til å laste ned .torrent filer for kanaris-dummies:


                                      Q: Hvordan laster jeg ned torrent filer a??
                                      A: Du klikker på linkene!

                                      Q: Men da får jeg bare en liten .torrent fil på pc'n!
                                      A: jaja, .torrent fila er bare en peker til der hvor fila egentlig ligger. Du trenger ett lite program eller
                                      litt større program eller ett stort program for å laste ned den egentlige fila. Hvilket program man bruker
                                      er smak og behag, personlig bruker jeg det siste.

                                      Q: Jeg klarer ikke å spille av fila!!
                                      A: Ofte der den nedlastede fila pakket sammen, og da heter fila (eller filene) noe som slutter på .rar
                                      (eller .zip feks). Dermed må du ha ett program som pakker opp fila.

                                      Q: Jeg klarer fremdeles ikke å spille av fila!!
                                      A: Først er du sikker på at du prøver å åpne riktig fil? Feks den .torrent fila eller .rar fila skal du ikke åpne.

                                      Q: JAJAJJA jeg er sikker, hva pokker gjør jeg?
                                      A: Mest sannsynlig er spillerene du bruker ikke bra nok. (jeg skal spare dere for den tekniske biten her)
                                      VideoLAN som er foreslått takler det meste.

                                      Q: Nei selv i VIDEOSKITT funka det ikke.
                                      A: Da er mest sannsynlig noe feil med fila, prøv å last ned på nytt, eller spør om andre har samme problem.
                                      feks en PM til meg.
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • frodekippe
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 480

                                        #39
                                        Re: Nedlastbare Fugla-kamper

                                        Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                        Opprinnelig skrevet av gulost
                                        La oss samle linker til kamper vi kan laste ned, i denne ene tråden..
                                        hehe, du er skikkelig på hugget du Fikset programmet foresten?

                                        Fint å ha alt samlet på et sted ja, lettere å finne frem

                                        DIF - LSK (torrent)



                                        Seeder en stund
                                        hvilket format er det på DIF-LSK-matchen? Hva bruker jeg for å spille det av?
                                        FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                        Bjørn Lindahl

                                        Kommentar

                                        • official
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Apr 2005
                                          • 101

                                          #40
                                          Matchen er i .avi format..

                                          du bruker VLC for å spille den av... les over

                                          følger du iL´s guide funker dette 100%


                                          og jeg spør IGJEN: er det noen som har flere kamper som kan deles? jeg kan la filene stå til seeding, så dere nerder med ISDN linje slipper å sløse med smalbåndet deres :twisted:
                                          ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
                                          ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

                                          Kommentar

                                          Working...