Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
En prosent - For Lillestrøm! To prosent - For Lillestrøm...
Hei, neandertastere! Nå som dere også har fått den ned, kan dere være så snille og gå tilbake og slette de totaaalt overflødige prosentinnleggene dere spammer tråden med?
Ellers håper jeg det blir en fin dag
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Jeg fikk ikke LSK - RBK til å funke. Når jeg skulle unzippe så ville den ikke unzippe alle filene.. Stod error og no annet. Noen andre den funker hos??
Jeg fikk ikke LSK - RBK til å funke. Når jeg skulle unzippe så ville den ikke unzippe alle filene.. Stod error og no annet. Noen andre den funker hos??
hos meg funket det fint. jeg "pakket" opp filen og spilte den av i VLC media player.
koste meg med de 15 første minuttene, så orket jeg ikke se mer.. ikke foreløpig hvertfall
Funket helt fint hos meg...Men viss du vil ha svar på hvorfor det kom error så ikke spør meg
Gidder foresten ikke å se på kampen enda. Ser på den etter 0-2 seieren i Bergen, da jeg sikkert er i humør til å se en kamp som ingen fuglafolk ville tro ville bli uavgjort, etter 3-1 scooringen
Arrgh..! Alltid skjer det noe galt når jeg har laster ned store filer. Får prøve å laste den ned på nytt da
jajo, viss du har ork til å prøve å laste ned igjen på nytt har du lov til det, finnes sikkert en løsning men den kan i alle fall ikke jeg. Jeg deler i alle fall kampen enda så du skal nok ikke slite med å laste ned kampen nå som vi alle gjorde tidligere...
har fint års kort på tv greiene jeg kan se alle kampene på webtv så orker ikke stresse med torrents.. men kan hende jeg uploader noe osv.. så andre kan laste ned
jeg kjøpte fxtv og har adgang til kampen, men får ikke rippet den på macen min.. får ikke sett den engang, må bruke VPC (Virtual PC emulator) for å få lav-kvalitets møkkabilde!
vil gjerne seede, men noen må rippe den først...
PM meg hvis du har peiling på hva jeg mener og gidder å gjøre det..
! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
! ja for faen, fra dag 1 for faen !
Kommentar