Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi har slått tromsø i cøppen, det er derfor vi er i kvarten, og vis du kaller deg lsk supp og ikke viste det, vel da er du ikke verdig å kalle deg det.
Tror nok heller han mente at vi ikke har slått Tromsø etter vanlig spill. Vi trengte jo straffer. Vi klarte ikke å slå dem etter 90 minutter, vi heller. Ikke 120 minutter heller, for den saks skyld.
Vi har slått tromsø i cøppen, det er derfor vi er i kvarten, og vis du kaller deg lsk supp og ikke viste det, vel da er du ikke verdig å kalle deg det.
Uavgjort etter 90 min. OG ekstraomganger. Gikk videre etter straffespark-konk. Visste du ikke det?
Ikke kom med skjellsord, slenge dritt på internett er jævlig tøft.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Jøss, "Rønnern" her!?, hyggelig at psykisk utviklingshemmede også har meninger om spillerinnkjøp. stå på! :wink:
Det er vel en liten overdrivelse at jeg fremførte egne meninger i mitt forrige innlegg, jeg henger meg bare på dine meninger og er enig med deg i at dersom Per Berg ikke vil bruke det samme antall millioner som trøndera gjør, så kan han like gjerne komme seg vekk fra klubben.
Helt enig....han kunne vel ha ventet til mandag med å bli sjuk...
:lol:
Så forresten et eller annet sted...mulig det var på tekst-TV (tv2), at Fjøra ville hente inn Robbie Winthers. Han har vel ikke akkurat scora bøttevis med mål for Brann, men det kan vel ha noe med Brann og gjøre...?
Winthers er vel også bosman-spiller. Har vel ikke signa noen ny kontrakt med Brann enda. Hadde vært fint det.....henta'n gratis....og duger'n ikke, så kan dem jo bare selge'n for en million eller to....
Kommentar