VG: Koren nærmere spania
Collapse
X
-
Den spanske toppserieklubben intensiverer nå jakten på sloveneren.
Mandag hadde Mallorcas styre møte. Øverst på agendaen sto Koren. Ifølge reporter Fernando Rodriguez i sportsavisen Marca skal klubben være villig til å betale vel 4 millioner kroner for å kjøpe Koren ut av kontrakten med LSK. Avtalen hans løper ut etter kommende sesong.
I tillegg til Mallorca skal Racing Santander, Osasuna og også til en viss grad Deportivo La Coruna være interessert i å få Koren i troppen.
Koren har tidligere sagt at han ønsker seg nettopp til Spania.
Mallorca sparket nylig trener Hector Cuper og erstattet ham med Gregorio Manzano.
Klubben ligger sjette sist på tabellen og er med for fullt i nedrykkskampen -
-
Spennende. Håper LSK har vett på å vente å se hvordan vi ligger an før vi evnt selger noen til sommeren. Et seriegull er verdt MYE mere enn 4 mill.
Jeg ser på Robbie som kanskje den aller viktigste enkeltspilleren på LSK i dag, så her er det viktig med is i magan.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lars_K!Skal faen meg aldri si aldri...
Stoffe gikk jo for tre! Og han hadde like lenge igjen av kontraktenKommentar
-
Re: VG: Koren nærmere spania
Opprinnelig skrevet av Lars_K!
Behold Robbie ut sesongen, ta the double og la han gå gratis. Skjønner jo at mannen vil ut, men jeg vil tro at ett mesterskap er verdt mer enn 4m for sportsklubben?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av Lars_K!Skal faen meg aldri si aldri...
Stoffe gikk jo for tre! Og han hadde like lenge igjen av kontrakten
Da jeg leste dette fikk jeg en vond kjiip følelse! Men når Koren drømmer om spania skal du ikke se bort i fra at han virkelig ønsker seg dit, og at lsk tenker som med stoffe. 4 mill nå er bedre enn 0 mill i november, i og med at de har 4 sentrale midtbaner pr dags dato..Kommentar
-
Tror det er viktig for Fjøra å la LSK være et springbrett, og ikke en hindring. Å lå Koren gå til sommeren, vil være god PR for LSK. Og selvfølgelig veldig viktig for Koren, siden det ikke er optimalt å komme til en klubb midt i sesongen.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lars_K!Mandag hadde Mallorcas styre møte. Øverst på agendaen sto Koren. Ifølge reporter Fernando Rodriguez i sportsavisen Marca skal klubben være villig til å betale vel 4 millioner kroner for å kjøpe Koren ut av kontrakten med LSK. ...
Klubben ligger sjette sist på tabellen og er med for fullt i nedrykkskampenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueTror det er viktig for Fjøra å la LSK være et springbrett, og ikke en hindring. Å lå Koren gå til sommeren, vil være god PR for LSK. Og selvfølgelig veldig viktig for Koren, siden det ikke er optimalt å komme til en klubb midt i sesongen.
har en fullgod erstater på plass - når (hvis) Koren forlater
Åråsen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Men er overgangsvinduet i Spania i det hele tatt åpent nå? Hvis det ikke gjelder andre regler i Spania enn i England, kan ikke Mallorca hente noen før etter sesongen.
Kilde
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av sparwasserOpprinnelig skrevet av blueTror det er viktig for Fjøra å la LSK være et springbrett, og ikke en hindring. Å lå Koren gå til sommeren, vil være god PR for LSK. Og selvfølgelig veldig viktig for Koren, siden det ikke er optimalt å komme til en klubb midt i sesongen.
har en fullgod erstater på plass - når (hvis) Koren forlater
Åråsen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfDet tror jeg du kan glemme. En fullgod erstatter vil koste minst tjue millioner. Med den dekningen vi har på midtbanen tror jeg LSK fortsatt vil prioritere en back eller to.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar