VG: Koren nærmere spania

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #21
    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Opprinnelig skrevet av Torolf
    Det tror jeg du kan glemme. En fullgod erstatter vil koste minst tjue millioner. Med den dekningen vi har på midtbanen tror jeg LSK fortsatt vil prioritere en back eller to.
    En fullgod erstatter er å finne en ny Koren. På samme måte som vi hentet Andersson, Myklesbust, Mifsud, Riise osv. for "småpenger".
    Du har helt rett, men det tar et par år før han er fullgod.

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4386

      #22
      jeg vil ha 30 mill for han, men det er urealistisk siden kontrakten går ut etter sesongen.. men jeg syns vi bør beholde han så lenge vi klarer.. får ikke mye for han uansett.. 4 mill? hva faen er det a?
      ..................

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3500

        #23
        Grønlund og Fjøra avviser denne henvendelsen i nettavisen:

        Kommentar

        • rEPPA
          *****istrator
          • Nov 2003
          • 3933

          #24
          Da blei jeg litt beroliget, men det bekymrer meg at temaet kommer på banen. Det pleier å ligge litt mer i kortene enn det som står i media enten den ene eller andre veien.
          www.kfl.no/debatt

          Kommentar

          • Kef1r
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 730

            #25
            om koren også blir solgt ryker nok gullet.. håper da ikke det skjer..

            Kommentar

            • hoyt
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 2850

              #26
              Ingen røyk uten ild..

              Uansett, det irriterer meg grenseløst at vi ikke signerte med Koren i fjor. At ikke Koren fikk tilbudet engang, det er meg et mysterium..
              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
              - Nosa

              Kommentar

              • Sem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2005
                • 1626

                #27
                Opprinnelig skrevet av sparwasser
                I så fall får vi håpe at ledelsen har vært forutseende og
                har en fullgod erstater på plass - når (hvis) Koren forlater
                Åråsen.
                Khaled Mouelhi?

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3500

                  #28
                  For min del kan vi bare selge han nå. Har ikke bruk for han når vi ikke bruker han i den rette posisjonen uansett. Så lenge de ser på Sundgot som bedre enn han i den posisjonen, så fortjener vi ikke beholde han.
                  Jeg tror seriøst ikke at Påsan eller T.Olsen kommer til å være noen dårligere venstre kant enn Koren.

                  Og det er jo desverre en venstre kant vi mister, og der har vi jo god dekning.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #29
                    Fae! Selges Koren nå så selger vi oss trygt og godt på 7 plass igjen. Fjøra gjør nok noe med dette nå uansett tror jeg - da vil han få halve Lillestrøm på nakken. Behold ham ut sesongen og la han heller gå gratis. Spørsmålet er vel om han har en klausul i kontrakten som gjør at vi må selge nå?! Litt rart i.o.m at Sundgot spiller på favoritt plassen han(med lite hell)..... Det blir for dumt å selge de 2 beste i sommer.

                    Fjøra, please ikke gjør noe dumt nå når vi endelig har en slik sinnsyk stall :shock:

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #30
                      Håper ikke dem gir bort enda en av våre spillere! Var ille nok når dem kvittet seg med Stoffe, hvis Koren i tillegg forsvinner så blir det nesten umulig å vinne gullet tror jeg.
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                        Jeg tror seriøst ikke at Påsan eller T.Olsen kommer til å være noen dårligere venstre kant enn Koren.
                        I stedet for å tro, så kan du vel heller se en match der Koren spiller venstrekant. De tre siste kampene har han vært outstanding og langt utenpå hva Olsen og Strand har av kapasitet.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • LSK-supp.
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 1023

                          #32
                          Vi har 3 spillere som er på et nivå over de andre Occean, Andersson og Koren. Nå går Andersson i Mai.

                          Å selge koren for noen få millioner, er utrolig kortsiktig tenkning, og vil sannsynlig koste oss mer enn de millionene vi får for han.

                          4 millioner er et skambud som jeg forventer at fjørtoft & co. ikke gidder å vurdere engang.
                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3500

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Opprinnelig skrevet av Totti21
                            Jeg tror seriøst ikke at Påsan eller T.Olsen kommer til å være noen dårligere venstre kant enn Koren.
                            I stedet for å tro, så kan du vel heller se en match der Koren spiller venstrekant. De tre siste kampene har han vært outstanding og langt utenpå hva Olsen og Strand har av kapasitet.
                            Jeg har sett de siste kampene til fugla jeg, og synes synd på Koren der han sliter ute på kanten. Han blir altfor lite involvert i spillet, og har langtfra vært "outstanding" spør du meg. Han er en brukbar kant, og er eliteseriens beste offensive midtbanespiller. Og du må ikke misforstå meg, jeg VIL også beholde Koren, han er faktisk favoritt spilleren min.
                            MEN jeg synes det er en skam at Sundgot ikke kan kjempe om en spissplass, og Koren kan få den plassen han så til de grader er best i Norge på.
                            Så poenget mitt er egentlig at så lenge vi bruker han som kantspiller fortjener vi ikke bedre. Og da er det jo heller ingen vits i å spekulere i hvilken offensiv midtbanespiller vi skal hente, men snarere hvilken venstrekant vi skal hente. og på den plassen har vi faktisk dobbeldekning når Påsan er frisk.

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              #34
                              4 millioner er latterlig lite. Alt under 10 millioner er skandale, han er vår aller beste individualist. Vi kjøpte Occean for 9, da han hadde under 1 år igjen av kontrakten, da selger vi ikke Koren for mindre.

                              Når det er sagt blir det spennende å se hvilke spillere Fjørtoft har på blokka, jobben med å finne erstattere til Andersson, Koren, Mifsud og andre spillere som sier de bruker LSK som et springbrett har garantert begynt for lenge siden, LSK kjøper jo ikke spillere blindt. Skal jeg være ærlig tror jeg ikke Mouelhi er tenkt som den spilleren som skal fylle Koren's plass.

                              Vi mister Koren uansett, men så lenge vi ikke får et bud på 10 millioner minimum mener jeg det er galt å selge han før sesongen. Men om Koren's ønske er spania til sommern, er det kanskje ikke så verdifult for LSK å sitte igjen med en spiller som ikke lenger ønsker å spille her, men vil til Spania? Samtidig vil også LSK få negativ PR for å holde igjen en spiller til sesongen er over.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Totti21
                                Jeg har sett de siste kampene til fugla jeg, og synes synd på Koren der han sliter ute på kanten. Han blir altfor lite involvert i spillet, og har langtfra vært "outstanding" spør du meg.
                                OK, da konkluderer jeg med at jeg ikke spør deg.

                                Men, avslutningsvis jeg må si at jeg er overrasket over hvor god du tror Trond er, i tillegg er jeg full av beundring for din optimisme når gjelder å få Påsan skadefri.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                  Men om Koren's ønske er spania til sommern, er det kanskje ikke så verdifult for LSK å sitte igjen med en spiller som ikke lenger ønsker å spille her, men vil til Spania? Samtidig vil også LSK få negativ PR for å holde igjen en spiller til sesongen er over.
                                  Skal jeg synse litt, tror jeg Koren ikke er typen til å surve dersom han ikke får gå før kontrakten går ut. Han har flere ganger sagt til undertegnede hvor godt han trives i det gode miljøet i LSK og han virker for meg som en utrolig reflektert og sympatisk kar.
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2938

                                    #37
                                    uwe får se å bruke han der koren og alle andre vil bruke han, kanskje han da vil bli hos oss ut sesongen hvertfall
                                    I år så tar vi alt

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Opprinnelig skrevet av Totti21
                                      Jeg har sett de siste kampene til fugla jeg, og synes synd på Koren der han sliter ute på kanten. Han blir altfor lite involvert i spillet, og har langtfra vært "outstanding" spør du meg.
                                      OK, da konkluderer jeg med at jeg ikke spør deg.

                                      Men, avslutningsvis jeg må si at jeg er overrasket over hvor god du tror Trond er, i tillegg er jeg full av beundring for din optimisme når gjelder å få Påsan skadefri.
                                      Trond mangler helt klart fysikken og kanskje litt tempo ettersom LSK trener vel mer enn noe annet tippeligalag.... Påsan tror jeg vi ikke får se før godt utpå sommeren eller tidlig høst.

                                      Kommentar

                                      • Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

                                        #39
                                        Hvem i Norge kan erstatte Koren, hvem er på et like høyt nivå??

                                        Christian Grindheim?
                                        Tommy Svindal Larsen?
                                        Martin Andresen?
                                        Fredrik Strømstad?

                                        Grindheim har en verdi på ca. 20 mill og er dessuten urealistisk. Svindal er for gammel vel? Martin er risikabel og ville desuten koste flesk. Strømstad... Han er god, og ville kanskje være mulig å kjøpe for 10 mill. men er han like god som Koren? Neppe.

                                        Poenget mitt er at erstattere ikke vokser på trær. Salgssummen bør uansett ha 8 siffer.

                                        Utgående kontrakter er noe dritt!!

                                        Kommentar

                                        • MoBee
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2004
                                          • 958

                                          #40
                                          Kjære LSK

                                          Vær så snill å tenke dere godt om nå... Fire millioner nå, eller ikke noe etter kontrakten er det samme... Det er ikke verdt det. >Skjønner at Koren vil til en så stor klubb i spania, men det gjør han til slutt uansett, kanskje til en ennå større klubb... Men hvis Lsk skal slippe ham nå, krev mye så vi tjener på det, ikke kommer "greit" ut av det bare. Vi snakker om et fantastisk utgangspunkt for det første seriegullet på 18 år..........

                                          Og til Koren, du kommer til stor liga og kommer til å prege en storklubb uansett. gi oss dette........... (skjønner vel ikke norsk vel...)

                                          Kommentar

                                          Working...