VG: Koren nærmere spania

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    #81
    Jeg tror vel ærlig talt det der var grov matte, LSK får ikke 80 millioner kroner for å komme til CL-kvalikk, men om vi kvalifiserer oss til GRUPPESPILLET kan vi få en bonus på 64 millioner eller lignende + publikumsinntekter osv.

    Noen som vet når kvalifiseringen til CL begynner? I så fall om Koren får spilt disse kampene for Lillestrøm om det skulle bli tilfelle at vi vinner seriegull og får en plass i kvalifiseringsrunden.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • gj
      Seniormedlem
      • Nov 2003
      • 3360

      #82
      Herregud. Snakk om å ta ting på forskudd.

      Kvalikk til Champions League som VINNEREN av Eliteserien 2006 skal til starter først sommeren 2007. Finalen i turneringen dere snakker om går i mai 2008!

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #83
        Mente selvfølgelig potensiellt CL gruppespill. Men, dersom vi med Koren vinner serien, får vi også CL-kvallik.

        Det har ingenting med å ta ting på forhånd å gjøre. Min pristeori går utpå at en spillers pris kan (naivt sett) settes ut fra de potensielle inntektene den spilleren kan bringe klubben, og sånn sett står mitt innlegg ved lag.
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #84
          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
          Anta at Koren kan være faktoren som skiller seriegull fra ikke seriegull, gruppespill i UEFA-cupen kontra ikke gruppespill i UEFA-cupen og potensiellt CL-kvallik.
          Det blir jo en antagelse som har mange usikkerhetsmomenter. Fra forumets deltagere så vet vi at vi ikke vinner gull dersom Sundgot er på banen, vi må ha en ny venstreback, en ny høyreback, en venstrekant, en ny midtstopper osv. For ikke å glemme dobbeltdekning.

          Så dersom vi ikke får en høyreback av Stoffes kailber er det vel strengt tatt bare å selge for de få millionene vi kan få, for gullet er allerede tapt.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Dinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 884

            #85
            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
            Anta at Koren kan være faktoren som skiller seriegull fra ikke seriegull, gruppespill i UEFA-cupen kontra ikke gruppespill i UEFA-cupen og potensiellt CL-kvallik.
            Det blir jo en antagelse som har mange usikkerhetsmomenter. Fra forumets deltagere så vet vi at vi ikke vinner gull dersom Sundgot er på banen, vi må ha en ny venstreback, en ny høyreback, en venstrekant, en ny midtstopper osv. For ikke å glemme dobbeltdekning.

            Så dersom vi ikke får en høyreback av Stoffes kailber er det vel strengt tatt bare å selge for de få millionene vi kan få, for gullet er allerede tapt.
            Sparby er en av to ungdommer som skal være med til spania og spille matcher. vår nye høyrebeck er allerede i stallen den Rønnern
            twitter @amundsakis
            ΘΥΡΑ 13

            Kommentar

            • Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

              #86
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              Anta at Koren kan være faktoren som skiller seriegull fra ikke seriegull, gruppespill i UEFA-cupen kontra ikke gruppespill i UEFA-cupen og potensiellt CL-kvallik.
              Det blir jo en antagelse som har mange usikkerhetsmomenter. Fra forumets deltagere så vet vi at vi ikke vinner gull dersom Sundgot er på banen, vi må ha en ny venstreback, en ny høyreback, en venstrekant, en ny midtstopper osv. For ikke å glemme dobbeltdekning.

              Så dersom vi ikke får en høyreback av Stoffes kailber er det vel strengt tatt bare å selge for de få millionene vi kan få, for gullet er allerede tapt.
              Enig, men derfor slang jeg også inn en aldri så liten parantes der det sto "naivt sett"...
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

              Kommentar

              • InZane_Mungsgård
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Mar 2006
                • 12

                #87
                Tror ledelsen vurderer disse punktene ved evnt. bud:
                * Hvor mye vi blir satt tilbake sportslig. Hvor mye vil vi tjene på sportslig suksess i publikumsinntekter, salg av supp utstyr, tv avtaler osv osv
                * Vil LSK bli mindre attraktive for nye spillere hvis vi ikke slipper spilleren til en attraktiv klubb
                * Dette vurdert opp mot bud

                Kommentar

                • Sem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2005
                  • 1626

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Ola
                  Hvem i Norge kan erstatte Koren, hvem er på et like høyt nivå??

                  Christian Grindheim?
                  Tommy Svindal Larsen?
                  Martin Andresen?
                  Fredrik Strømstad?
                  Martin Andresen var på Lillestrøm stasjon i går ved åttetida... Bridge-turnering?

                  Kommentar

                  • hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

                    #89
                    Håper inderlig det..
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

                    Kommentar

                    • Gale Isbre
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2005
                      • 1164

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Sem
                      Martin Andresen var på Lillestrøm stasjon i går ved åttetida... Bridge-turnering?
                      La oss håpe det! :wink:

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Ola
                        Martin Andresen var på Lillestrøm stasjon i går ved åttetida... Bridge-turnering?
                        Tipper han har vært på behandling hos sin osteopat. Evt. på Lillestrømklinikken :wink:
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        Working...