VG: Occean vil vinne titler !

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    VG: Occean vil vinne titler !

    VGs papirutgave har i dag en helside på Ollivier som snakker om at han vil vinne titler med LSK. Rösler på sin side får ikke rost Occean nok for hans seriøse treningsarbeid.

    Men jeg finner faan ikke saken på VGs nettsider...

    Mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • Gale Isbre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 1164

    #2
    Den der var stygg! :wink:
    Jeg som har klart å opprettholde VG-boikotten min så lenge. Nå fikk jeg plutselig følelsen av at dagen ikke blir helt den samme uten...

    Kommentar

    • Lars_K!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 271

      #3
      Re: VG: Occean vil vinne titler !

      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Men jeg finner faan ikke saken på VGs nettsider...
      VG har begynt med å ikke legge ut alt på nettet, i den grunn av at de ikke skal miste for mye opplag. Så det er en del artikler som står i avisen som ikke man vil finne på nettet..

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #4
        Re: VG: Occean vil vinne titler !

        Opprinnelig skrevet av Lars_K!
        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
        Men jeg finner faan ikke saken på VGs nettsider...
        VG har begynt med å ikke legge ut alt på nettet, i den grunn av at de ikke skal miste for mye opplag. Så det er en del artikler som står i avisen som ikke man vil finne på nettet..
        Har det ikke alltid vært sånn?
        Men du mener kanskje at det er enda mer enn før?
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • Lars_K!
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 271

          #5
          Re: VG: Occean vil vinne titler !

          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
          Opprinnelig skrevet av Lars_K!
          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          Men jeg finner faan ikke saken på VGs nettsider...
          VG har begynt med å ikke legge ut alt på nettet, i den grunn av at de ikke skal miste for mye opplag. Så det er en del artikler som står i avisen som ikke man vil finne på nettet..
          Har det ikke alltid vært sånn?
          Men du mener kanskje at det er enda mer enn før?
          De siste par årene har opplaget falt betraktlig, og nettstedene har hatt en eksplosiv vekst. Så for et drøyt halvår siden bestemte VG seg for å kutte ned på stoffet som legges ut på nettet, og ha reklame for hva som står i papir utgaven. På sikt vil jeg tro at det vil koste penger å lese nyheter på nettet også...

          Så svaret er; nja det har nesten alltid vært sånn, rundens lag og analyse av de forskjellige kampene kommer ikke ut på nettet i samme omfang som på papir.

          Og JA det er mer nå enn før også...

          Kommentar

          • KristofferØ
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 587

            #6
            Jeg vil også vinne titler :lol:
            I år så tar vi ostepop
            Vi elsker Lillestrøm
            HEI!

            Kommentar

            • gj
              Seniormedlem
              • Nov 2003
              • 3360

              #7
              Opprinnelig skrevet av VG
              LILLESTRØM (VG) Lillestrøm lanseres som seriefavoritt. Og seriegull er akkurat det den nyinnkjøpte million-spissen Olivier Occean går for.

              Det er kanskje på tide. For det er 17 år siden siste seriemesterskap - og 19 år siden siste cupmesterskap. Det er en evighet på Åråsen.

              - Jeg valgte Lillestrøm fordi jeg vil vinne titler. Og slik vi spiller, tror jeg det er svært gode sjanser for det i år, sier Olivier Occean.
              (...)
              Proffe holdninger
              (...)
              Lenge etter trening i går sto han igjen på kunstgresset ved Skedsmohallen. Det var ikke mange av innleggene fra Trond Olsen som ikke fant veien til nettmaskene. Rösler studerte uttellingene, før han gikk i garderoben han også.

              - Han (Olivier) er sist av treningsfeltet, og holdningene er særdeles profesjonelle, sier Rösler.

              Ifølge LSK-treneren kommer Occean til å bli en mye bedre spiller i løpet av to år. Han tror kanadieren har det lille ekstra som skal til for at laget vinner en del avgjørende kamper.
              (...)
              Og en ting til som taler for flere Occean-scoringer - tror Rösler - er overgangen til en ny formasjon:

              - I Odd var han spiss alene. I LSK spiller vi med to mann på topp. Han vil like det, og sannsynligvis score mer.
              Jeg er dessverre litt feig, og tør ikke lime inn hele artikler som de ikke publiserer selv.

              Kommentar

              • Gale Isbre
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 1164

                #8
                Opprinnelig skrevet av Glenn
                Jeg er dessverre litt feig, og tør ikke lime inn hele artikler som de ikke publiserer selv.
                Bare stjel. Tabloidene stjeler jo innleggene herfra når de skal slå opp misnøye og lignende.

                Kommentar

                • Simen
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jan 2006
                  • 112

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                  Jeg vil også vinne titler :lol:
                  Jeg å :lol:
                  Fugla!

                  Kommentar

                  • Harvest
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 855

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av VG
                    LILLESTRØM (VG) Lillestrøm lanseres som seriefavoritt. Og seriegull er akkurat det den nyinnkjøpte million-spissen Olivier Occean går for.

                    Det er kanskje på tide. For det er 17 år siden siste seriemesterskap - og 19 år siden siste cupmesterskap. Det er en evighet på Åråsen.

                    - Jeg valgte Lillestrøm fordi jeg vil vinne titler. Og slik vi spiller, tror jeg det er svært gode sjanser for det i år, sier Olivier Occean.

                    Det kostet LSK, med hjelp av investorkapital, syv millioner kroner å hente Odd-spissen til Åråsen i vinter. Ifølge trener Uwe Rösler har det vært en suksess fra første dag. Selv har Occean et avslappet forhold til at han er tidenes dyreste i klubben.

                    - Hvis jeg skulle tenke på alle millionene, ville jeg fått panikk, sier Occean.

                    Proffe holdninger

                    Lenge etter trening i går sto han igjen på kunstgresset ved Skedsmohallen. Det var ikke mange av innleggene fra Trond Olsen som ikke fant veien til nettmaskene. Rösler studerte uttellingene, før han gikk i garderoben han også.

                    - Han (Olivier) er sist av treningsfeltet, og holdningene er særdeles profesjonelle, sier Rösler.

                    Ifølge LSK-treneren kommer Occean til å bli en mye bedre spiller i løpet av to år. Han tror kanadieren har det lille ekstra som skal til for at laget vinner en del avgjørende kamper.

                    - Da Olivier kom til oss fra ferie, forventet jeg at han var dårlig trent. Men jeg tok feil. Han var i meget god form og godt forberedt. Og gjennom vinteren har han vist egenskaper som kan løfte oss et lite hakk, sier Rösler.

                    Og en ting til som taler for flere Occean-scoringer - tror Rösler - er overgangen til en ny formasjon:

                    - I Odd var han spiss alene. I LSK spiller vi med to mann på topp. Han vil like det, og sannsynligvis score mer.
                    OPPDATERT MED HELE ARTIKKELEN!

                    Avisene stjeler herfra - vi stjeler derfra.
                    Iron Maiden's gonna get you.

                    Kommentar

                    • gj
                      Seniormedlem
                      • Nov 2003
                      • 3360

                      #11
                      Ok.

                      LILLESTRØM (VG) Lillestrøm lanseres som seriefavoritt. Og seriegull er akkurat det den nyinnkjøpte million-spissen Olivier Occean går for.

                      Det er kanskje på tide. For det er 17 år siden siste seriemesterskap - og 19 år siden siste cupmesterskap. Det er en evighet på Åråsen.

                      - Jeg valgte Lillestrøm fordi jeg vil vinne titler. Og slik vi spiller, tror jeg det er svært gode sjanser for det i år, sier Olivier Occean.

                      Det kostet LSK, med hjelp av investorkapital, syv millioner kroner å hente Odd-spissen til Åråsen i vinter. Ifølge trener Uwe Rösler har det vært en suksess fra første dag. Selv har Occean et avslappet forhold til at han er tidenes dyreste i klubben.

                      Proffe holdninger

                      - Hvis jeg skulle tenke på alle millionene, ville jeg fått panikk, sier Occean.

                      Lenge etter trening i går sto han igjen på kunstgresset ved Skedsmohallen. Det var ikke mange av innleggene fra Trond Olsen som ikke fant veien til nettmaskene. Rösler studerte uttellingene, før han gikk i garderoben han også.

                      - Han (Olivier) er sist av treningsfeltet, og holdningene er særdeles profesjonelle, sier Rösler.

                      Ifølge LSK-treneren kommer Occean til å bli en mye bedre spiller i løpet av to år. Han tror kanadieren har det lille ekstra som skal til for at laget vinner en del avgjørende kamper.

                      - Da Olivier kom til oss fra ferie, forventet jeg at han var dårlig trent. Men jeg tok feil. Han var i meget god form og godt forberedt. Og gjennom vinteren har han vist egenskaper som kan løfte oss et lite hakk, sier Rösler.

                      Og en ting til som taler for flere Occean-scoringer - tror Rösler - er overgangen til en ny formasjon:

                      - I Odd var han spiss alene. I LSK spiller vi med to mann på topp. Han vil like det, og sannsynligvis score mer.

                      Bildetekst: OLIVIERS NYE MÅL: Olivier Occean har vært en kanonsuksess for Lillestrøm etter overgangen fra Odd. Nå er han i LSK for å vinne titler.

                      ©VG

                      Kommentar

                      Working...