Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
I mangel av noe bedre, kjør fram Frode Kippe! Det vil svekke forsvaret, men har vi egentlig noe valg?
Blir neppe noe målkalas med kristoffersen på topp.
Arne sier ingen er gode nok som spisser,d blir dritkult
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
Mato har jo scoora 6 mål på 12 kamper, om jeg ikke tar helt feil, jeg synes det er på tide at han får prøve seg. og iallefall mot en motstander som frekkstad! det vil jo gi gutten sjøltillit om han putter litt
I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
-Bill Hicks
Mato har jo scoora 6 mål på 12 kamper, om jeg ikke tar helt feil, jeg synes det er på tide at han får prøve seg. og iallefall mot en motstander som frekkstad! det vil jo gi gutten sjøltillit om han putter litt
hmm, tøff den hvis han får prøve seg!! Blir nok enten fiasko ell suksess!
Han har jo aldri vært inn på i en tipp.kamp før så. Kampen imårra er viktig for å beholde plassen(klarer han presset)
6 mål på 12 kamper i 2. div. -Er det mye?
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Leit at Arild sliter med sykdom, men toppfotballen skal være litt brutal av og til så kast gutten ut på banen mot FFK! Går det altfor dårlig så får man heller bytte han ut... Etter dette er det ferie med masse potensiell restitusjonstid. Seier i morgen er kjempeviktig for å holde LSK i toppen!!!
Blir det ikke Arild så vil jeg lansere det friske forslaget med Romanus på topp! :shock: Alle andre bør spille på de plassene de har fungert så godt i det siste, ikke rokkér der AE! Sikkert vågalt (og totalt urealistisk) men jeg håper å få se denne spilleren spille for LSKs A-lag før han forsvinner ut av portene på Åråsen og han har jo også selv lansert seg som et spissalternativ. Ville sikkert overrasket FFK-forsvaret og karen skyter jo som en hest sparker samt har bra spenst. :P
Kommentar