Nå skal dem vinne på Åråsen sier dem....
Dagbladet: Vi var feige..
Collapse
X
-
Kjell Pell Potetskrell hehe
Tror dette er taktikkeri fra hans side. Han må sette maks trykk på gutta for at de skal ha en sjans i helvete her.
Tror denne kampen her går ganske greit, så lenge våre gutter fortsatt er maks skjerpa og ikke tror dette er å jogge seg gjennom 90 minutter for å komme til finalen.Kommentar
-
Det er nå vi burde passe oss for å ikke bli FOR kjepphøye!
Men vi burde klare det!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Alt jeg kan si er:
Vi burde ha vunnet cupfinalen også!!!!!! Men gjorde vi det??????
Skjerpings folkens. Vi skal møte ett godt lag og de har tilbake flere av sine gode spillere!!!!
Men sjansene er gode, det er de så absolutt!!!!------eLSKe-------Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av pondus73Vi burde ha vunnet cupfinalen også!!!!!! Men gjorde vi det??????
Men jeg er enig, vi er ikke i finalen før dommern har blåst, og djurgården fansen har forlatt tribunen for lengst.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av McGuffyOpprinnelig skrevet av Mr.LeeOpprinnelig skrevet av pondus73Vi burde ha vunnet cupfinalen også!!!!!! Men gjorde vi det??????RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalOpprinnelig skrevet av McGuffyOpprinnelig skrevet av Mr.LeeOpprinnelig skrevet av pondus73Vi burde ha vunnet cupfinalen også!!!!!! Men gjorde vi det??????NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar