Er det noen som har greie på om denne kampen mellom Midt Jylland og FCK vises på noen skjerm i nærheten av oss?
Royal League-kampen i dag...
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Iflg. Canal digital vises RL-kampen på TVN, men jeg er faktisk litt usikker på om de er oppdatert om saken. Iflg. royalleague.com vises kampen KUN på Kanal5-Danmark.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeIflg. Canal digital vises RL-kampen på TVN, men jeg er faktisk litt usikker på om de er oppdatert om saken. Iflg. royalleague.com vises kampen KUN på Kanal5-Danmark.
Vises ikke på TVNORGE, ifølge tvnorge.noKommentar
-
Kommentar
-
Noen som har en bedre oppdaterings-site enn Aftenposten...De har spilt i 5 minutter og det har ikke hendt noe mer enn at kampen har starta...FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
-
-
-
-
jippi! fikk ikke vært med til Parken forrige gang, men da får jeg vel endelig oppleve det nå!
gleder meg!!
..for vi kan da vel ikke tape finale plassen nå...? :roll:mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisjippi! fikk ikke vært med til Parken forrige gang, men da får jeg vel endelig oppleve det nå!
gleder meg!!
..for vi kan da vel ikke tape finale plassen nå...? :roll:Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisjippi! fikk ikke vært med til Parken forrige gang, men da får jeg vel endelig oppleve det nå!
gleder meg!!
..for vi kan da vel ikke tape finale plassen nå...? :roll:
Sånn er det bare :roll:
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Chessheim-kanarisjippi! fikk ikke vært med til Parken forrige gang, men da får jeg vel endelig oppleve det nå!
gleder meg!!
..for vi kan da vel ikke tape finale plassen nå...? :roll:
Sånn er det bare :roll:
Petter
må ikke være negative nå!!
(finner forresten ikke de bildene.. :roll: )mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
Kommentar