Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Flott, har jo bestillt fly til Køben allerede, og det hadde vært nedtur om jeg måtte skaffe leiebil når jeg først har kommet til landet for å komme riktig sted.
Flott, har jo bestillt fly til Køben allerede, og det hadde vært nedtur om jeg måtte skaffe leiebil når jeg først har kommet til landet for å komme riktig sted.
Hvor ligger Parken i forhold til sentrum btw?
Ligger jo nærmest i sentrum nesten. Litt nordover.
jippi! fikk ikke vært med til Parken forrige gang, men da får jeg vel endelig oppleve det nå!
gleder meg!!
..for vi kan da vel ikke tape finale plassen nå...? :roll:
Vi er Lillestrøm SK, vi svikter alltid når det gjelder!
jippi! fikk ikke vært med til Parken forrige gang, men da får jeg vel endelig oppleve det nå!
gleder meg!!
..for vi kan da vel ikke tape finale plassen nå...? :roll:
Var en ørliten mulighet for at svikten skulle komme i finalen, men siden jeg i overmot (og for å få en billig reise) bestilte flybilletter til Køben tidlig i uka er det nok duka for Djurgården på søndag.
Svarte, her nytter det ikke å endre innlegget fra totalt depressivt til bare depressivt før man er sitert.
Må i et formiddagsmøte på jobb torsdag, så båt var uaktuelt. Har bestilt med Norwegian. Avreise 13.55. Hjem igjen på fredag 10.50. Tilsammen 902 kroner.
Overnatting venter jeg med til søndag kveld, så ikke det økonomiske tapet blir for stort...
Svarte, her nytter det ikke å endre innlegget fra totalt depressivt til bare depressivt før man er sitert.
Må i et formiddagsmøte på jobb torsdag, så båt var uaktuelt. Har bestilt med Norwegian. Avreise 13.55. Hjem igjen på fredag 10.50. Tilsammen 902 kroner.
Overnatting venter jeg med til søndag kveld, så ikke det økonomiske tapet blir for stort...
Hehe-lurer på fly selv..
kjære deg, du skal da ta båten sammen med meg/oss!!
Jeg og Jan Banan er framme i Køben like før kl 09 på torsdagen. Har allerede bestilt hotell, og er hjemme i Norge 24 timer senere. Da rekker jeg jobb om jeg er i form til det
Rimelig sikker på at Fugla greier dette, så jeg er ikke redd. Skulle det værste skje så blir det bare en real rangel uten fotball da...
Hehe-lurer på fly selv..
kjære deg, du skal da ta båten sammen med meg/oss!!
Hehe..i dagens sinnsyke effektive samfunn så spørs det om det blir fly :roll: :wink: (må rekke noe jobb fredag :cry: )
Kommentar