Fredrikstad Blad: Lillestrøm er utfordreren

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

    Fredrikstad Blad: Lillestrøm er utfordreren

    Hele saken:



    Det nærmer seg seriestart, og da er det på tide med Overblikks vurdering av årets motstandere i Tippeligaen. I alfabetisk rekkefølge, selvfølgelig.

    Brann: I år blir det gull, mener både spillere og trener Mons Ivar Mjelde, som har tittet i krystallkula under treningsoppholdet i Spania. Brann har spilt elleve treningskamper i år, og vunnet hele to av dem, mot Haugesund og det spanske 4.divisjonslaget (!) Pinatar. Flere av de sentrale spillerne sliter med skade. Allt tilsier at det blir gull i år, Brann! Bergens historiske mangel på ydmykhet, blandet med et svært alternativt syn på virkeligheten, har ihvertfall ikke greid å gjøre Brann til en seriøs kandidat til gullet de siste 40 åra. Jeg har sagt det før: Brann er fotballens svar på flua som så seg i speilet og sa "Å, så stor jeg er!". Supporterklubb: Bataljonen. En gjeng fjortiser med pipestemmer og uren hud.

    HamKam: Hamkam har mistet halve laget og suksesstrener Ståle "Salvatore" Solbakken. Jeg har skrevet så mye negativt om Hamar og HamKam, så det er hyggelig å kunne skrive noe postivt for en gangs skyld. Det var så hyggelig at jeg må gjøre det en gang til: HamKam har mistet halve laget og suksesstrener Ståle Sobakken. Sånn! Supporterklubb: Briskebybanden: Vil være de tøffeste guttene i klassen, noe som selvfølgelig ikke gjør banden til de mest populære gjestene i fotball-Norge.

    Lillestrøm: Blir helt skjælven bare av å skrive navnet på klubben. Uwe Rösler und seine Panzerknackers blir knallharde i år. Fredrikstad har en elendig, skandaløs og bedrøvelig statistikk mot LSK i Tippeligaen, men det er flere som må slite mot Lillestrøm i år. De er etter mitt syn den sterkeste utfordreren til gullet, sammen med Rosenborg. Supporterklubb: Kanarifansen: De er mange, de har trommer, og de kan synge en sang i 90 minutter. Er ellers kjent for dårlig oppmøte på bortekamper, men det er selvfølgelig begrenset hvor langt en kan komme med moped og traktor.

    Molde: Klubben har ikke vært det samme etter at Kjell Inge Røkke ikke syntes det var noe gøy lenger å spille Championship Manager med ekte mennesker og ekte penger. Er igjen en liten klubb i en liten by, og må kjempe hardt for å overleve i Tippeligaen. Og hvem kommer til å savne dem om de rykker ned? Jeg greier nok å holde tårene tilbake om så skulle skje. Supporterklubb: Tornekrattet. Ikke mye å si om dem. Få, små og blå.

    Odd Grenland: Etter to marerittaktige turer til Falkum de siste årene, så vet jeg ikke om jeg orker en ydmykelse til i Skien. Men de har mistet Occean, så det er mulig jeg våger meg en tur til Telemark i år også. Supporterklubb: Oddrane. Høyest promille i Tippeligaen? Gjengen bør få utlevert hver sin redningsvest før de får lov til å ølle på Bryggepromenaden. Sånn for sikkerhets skyld! Fortsettelse følger....
  • Mr.Lee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 736

    #2
    Re: Fredrikstad Blad: Lillestrøm er utfordreren

    Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
    Er ellers kjent for dårlig oppmøte på bortekamper
    Vet ikke om jeg skal le eller slå hodet i veggen.

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #3
      Re: Fredrikstad Blad: Lillestrøm er utfordreren

      Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
      Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
      Er ellers kjent for dårlig oppmøte på bortekamper
      Vet ikke om jeg skal le eller slå hodet i veggen.
      Det er jo sant, så jeg tror ikke du trenger å gjøre noen av delene...
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • Mr.Lee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 736

        #4
        Re: Fredrikstad Blad: Lillestrøm er utfordreren

        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
        Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
        Er ellers kjent for dårlig oppmøte på bortekamper
        Vet ikke om jeg skal le eller slå hodet i veggen.
        Det er jo sant, så jeg tror ikke du trenger å gjøre noen av delene...
        Jeg syns ikke vi har vært så særlig dårlige i år og i fjor høst.
        Bare se på RL, vi har jo vært mannesterke i samtlige kamper.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Som jeg skulle ha skrevet det selv. Sånn skal det være, man skal sparke i alle retninger. Minner forøvrig litt om artikkelen jeg har i neste H&K, sånn rent bortsett fra at jeg er ganske så mye mer ufin.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Laksen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2004
            • 287

            #6
            Det var da morsomt dette
            Tror nesten jeg skal prøve å få med meg fortsettelsen også.
            Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #7
              Opprinnelig skrevet av Laksen
              Det var da morsomt dette
              Tror nesten jeg skal prøve å få med meg fortsettelsen også.
              Jeg også. Synes det var morsomt å lese jeg
              Lim gjerne inn fortsettelsen i denne tråden!

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #8
                Dårlige på borteturer?

                Tar jeg helt feil når vi er på 3dje plass på borteturer ?
                Er det så jævla dårlig?

                Men uansett vi synes selv vi er dårlige på borteturer, men har troa på at det blir veldig mye bedre i år.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • 10.09.50
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 1410

                  #9
                  FFK har røra rundt i 2. divisisjon i tjue år sammen med størrelser som Lisleby og Drafn, de har en stadion som selv bulgarere ville ha stengt for tredve år siden, en trener som minner om Tore på Sporet og et lag med samme karisma og sexappeal som sentralstyret i Senterpartiet. Dessuten snakker de ikke rent. De har én eneste ting å være stolte av: Når de spiller borte mot Vålerengen og Lillestrøm så kommer de med en armada av busser så stor at det må legges ny asfalt på E6 etterpå. La dem holde på.

                  Kommentar

                  • Gale Isbre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 1164

                    #10
                    Underholdende lesning, ja. Artig å boltre seg i stereotyper :lol:

                    Kommentar

                    • mr.Jordbakke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3845

                      #11
                      Re: Fredrikstad Blad: Lillestrøm er utfordreren

                      Lillestrøm: Er ellers kjent for dårlig oppmøte på bortekamper, men det er selvfølgelig begrenset hvor langt en kan komme med moped og traktor.
                      Ha, ha. :roll: Det er vanvittig mye morsomt man kan skrive om LSK og gårdsbruk. Hvor tar de det fra? :roll:
                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                      Mvh
                      Mr.Jordbakke

                      Kommentar

                      • e.d
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 688

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                        Ha, ha. Det er vanvittig mye morsomt man kan skrive om LSK og gårdsbruk. Hvor tar de det fra?
                        hm,vel, - det kan jo hende de har vært der da. :wink: Neida, -bare tulla
                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                        Kommentar

                        • Gale Isbre
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2005
                          • 1164

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av e.d
                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                          Ha, ha. Det er vanvittig mye morsomt man kan skrive om LSK og gårdsbruk. Hvor tar de det fra?
                          hm,vel, - det kan jo hende de har vært der da. :wink: Neida, -bare tulla
                          Såså...ikke bli FOR østfoldsk nå da, e.d :wink:

                          Kommentar

                          Working...