Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kåring: Beste og verste spiller gjennom tidene i LSK
koren, jan ove pedersen å bukken er også en av de beste vi har hatt i klubben. dårligste må være sveinpung fjelstad, makan til møkkaspiller
Tror ikke Sveinung Fjeldstad kan karakteriseres som den dårligste spilleren i LSK gjennom tidene. Sveinung spilte 52 obligatoriske kamper for klubben.
.. men om han var spesielt lur når han knipset piller, er vel en helt annen sak. Da spilte han uansett for Ham-Kam, og var et lukket kapittel på Åråsen.
Tom Sundby var en utrolig god midtbanespiller. Rangerer han likevel bak Tom Lund. Andre gode er Bukken, Kristinsson, Solbakken, Arne Erlandsen og jeg tar allerede nå med Søgård som klubblegende. Ikke pga teknikken og scoringene, men pga alt det andre han viser. Innstilling. Innsats.
På back'en må vi nevne Bjarmann, og Bjerkeland, Frank Grønlund, Dennis Schiller, Tore Kordahl, Erik Solér. Kippe blir en klubb-lagende innen han legger opp. Gunnar Halle, ingen har spilt lenger i PL, og har holder fortsatt Eliteserienivå. Respect.
På topp, vel han er ikke den mest imponerende spilleren å se på men...for en spiss er et måla som teller. Ingen har scort fler enn Arild Sundgot. Gi mannen respekt og heder for lojalitet og mange fine mål.
Tar med Per Berg og jeg, 478 kamper for klubben, flere mesterskap og topp innsats også etter den aktive karrieren ikke minst økonomisk.
Dårlige spillere? Interesserer meg ikke. Vi har hatt etpar øst-europeere/afrikanere som ikke har slått til, typisk er det vel spillere man har hentet uten å se i aksjon før de kom til klubben.
koren, jan ove pedersen å bukken er også en av de beste vi har hatt i klubben. dårligste må være sveinpung fjelstad, makan til møkkaspiller
Greit, Fjelstad var kanskje ikke spesielt god, men folk som har scoret to mål mot vif i en og samma kamp fortjener ikke å bli nevnt blant tidenes dårligste! Det er min mening hvertfall...
Keepere ja. Reitmeier har gjort de aller råeste redningene jeg har sett på norskt gress. Men Arne Amunsen får prisen hos meg likevel.
Nevnes bør og Henning Berg, eneste LSK-spiller som har vunnet CL, så langt i alle fall :-) Selv om han har tilbragt lang tid i andre klubber og befinner seg i en blindgate i det store Lyn-mørket nå sammen med Bjar, så var han en god spiller på backen.
Fjørtoft, en av de reneste spissene vi har hatt. Lagd for å gjøre mål. Lagd for å gjøre store ting for klubben og bygge ett nytt storlag. Han er på god vei allerede. Alltid store ambisjoner. En vinner.
Tar gjerne med Myklebust, Trond Olsen, Bertheussen, Riise og mange fler og jeg, som Hadda, Koren og Mifsud, men felles for alle disse spillerne er at de har fortsatt ganske mye igjen å bevise. De er allerede nå gode spillere, men legendestatus koster. Koren/Mifsud er nærmest, men da må de bli noen år til...
Beste: Tom Lund
Dårligste: Stein "Pungen" Amundsen. Makan til keitete og porøs fyr har norsk fotball aldri sett! Men han hadde sine øyeblikk da.. som å score med magen da han mer eller mindre tryna inn i ballen, og den gangen han reddet oss til omkamp i cupen mot Mjølner på hjemmebane...!
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
bjarmann er min favorittspiller å vil alltid bli det, en av de største i klubben noensinne, ingen vil noen gang bli som han. ofra alt for klubben, gleder meg til den dagen han kommer hjem til fugla igjen
Ingen tvil om at Tom Lund er den største, noe annet blir bare dumt å si. På den andre enden av skalaen er det vanskeligere, er mange "gode" alternativer, men jeg stemmer på Romanus Orijenta
Dårligste: Stein "Pungen" Amundsen. Makan til keitete og porøs fyr har norsk fotball aldri sett!
Han var ikke akkurat noen Chuck Norris, nei. Som Frank Grønlund så oppmuntrende påpekte fra sidelinja da Stein lå nede og vred seg etter å ha snublet i 16-meteren i en treningsmatch på den gamle grusbanen: "Send han hjem. Vi kan ikke ha spillere som er ute i 3 uker hver gang de får myggestikk."
Kommentar