Opprinnelig skrevet av Jan Banan
Kåring: Beste og verste spiller gjennom tidene i LSK
Collapse
X
-
For meg som begynte å gå på åråsen sent på 90-tallet, er det kun en spiller som har utmerket seg spesielt positivt:
Mammadou Diallo. Hadde en slik pærle dukket opp i dag, hadde vi solgt ham dyrere enn Mikèl.
Den dårligste må være:
Tom Kristoffersen. Fikk den mannen i det hele tatt et mål i tippeligaen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everTom Kristoffersen. Fikk den mannen i det hele tatt et mål i tippeligaen?
Nå er han kaptein for Tippeligalaget Sandefjord.
Hvordan i granskauen kan han være den dårligste spilleren i LSK?
Ta deg en bolle!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueTom var undervurdert. Bare spør Uwe!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everFor meg som begynte å gå på åråsen sent på 90-tallet, er det kun en spiller som har utmerket seg spesielt positivt:
Mammadou Diallo. Hadde en slik pærle dukket opp i dag, hadde vi solgt ham dyrere enn Mikèl.
Den dårligste må være:
Tom Kristoffersen. Fikk den mannen i det hele tatt et mål i tippeligaen?LSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzTom K var vel ikke akkurat Maradona...
Tom K gjorde en bra jobb for LSK nesten uansett hvor Arne valgte å bruke han. Tom-tom dårligste LSK-spiller gjennom tidene? Yeah, right...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av blueTom var undervurdert. Bare spør Uwe!Fugla 4 Life!Kommentar
-
Liker ikke helt denne kåringen, men den dårligste spilleren bør vel være en som aldri spilte fra start og kanskje sjelden ble byttet inn, og som i tillegg hadde høy lønn og som vi betalte overgangssum for?
Navn: ?
PS Tom Lund er selvfølgelig den beste.Kommentar
-
Når man har hatt Tom Lund i stallen, gir beste spiller seg selv. Men husker også hvordan Tom Sundby herjet på norske midtbaner sammen med Kjetil Osvold. Ståle Solbakken som aldri mistet en ball og alltid hadde et fornuftig sted å gjøre av den. Runar Kristinssons teknikk. Dennis Schillers innlegg "Sukk".
Dårligst: Matigoal, for en skuffelse.Fugla for alltid!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzSvein Ystenes. Fantastisk spenst. SIDELENGS. Hoppet to meter rett ut i lufta for å redde markkrypere. Herre min hatt for en keeper.
Et skudd har peiling et par meter utenfor mål. Langt om lenge setter Ystenes i et av sine tigersprang. Umiddelbart smeller det nedenfra: "Ballen var ute når'n heiv seg!"
Kanskje noen her inne var mannen bak denne spontane og uforglemmelige one-lineren?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueTom var undervurdert. Bare spør Uwe!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av fugla_4_everTom Kristoffersen. Fikk den mannen i det hele tatt et mål i tippeligaen?
Nå er han kaptein for Tippeligalaget Sandefjord.
Hvordan i granskauen kan han være den dårligste spilleren i LSK?
Ta deg en bolle!Kommentar
-
synes at sveinpung er den dårligste som jeg kan komme på i farta, han var en snublefot uten like, dårlig med ball og hadde et underbitt i morten berre klasse(selvom det ikke har noe å si på hvor god eller dårlig han er ) putta et par mål, men utenom det sugde han gjørmeI år så tar vi altKommentar
-
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everJeg siktet vel egentlig mer til den dårligste spilleren som har spilt for LSK i tippeligaen jeg da. Jge har ikke sett noen 3. eller 2. lags kamper...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everHVordan kan du mene at en mann som i sessongen 2003 spilte 12 kamper for Fugla som spiss (derav 8 fra start) og ikke scoret et eneste mål kan være undervurdert? Det kan ikke jeg begripe! Han hadde forøvrig et børssnitt på aftenpostens nettsider på 3,88 den sessongen, så vidt jeg kan forstå var han med det en av to spillere som fikk et snitt på under 4. Den andre var Petter Belsvik.
Kanskje du ikke gammel nok, men jeg husker godt kampen borte mot Start i 2002. KFL sang: Hvem faen er Clayton Zane, hvem faen er Clayton Zane? Vi har Tom-Tom.
Tom gjorde en respektabel opptreden i LSK-trøya også sett ut fra at han var en lokal spiller som kostet to slikk og en ingenting i lønn.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av trigzIvailo Kirov. Tidenes flopp? Alle disse tre var fra den "klassiske" 1990-årgangen. For en gjeng.Kommentar
Kommentar