Opprinnelig skrevet av 10.09.50
Kåring: Beste og verste spiller gjennom tidene i LSK
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av TorolfMen hva ville du svart hvis du fikk spørsmål om hvilke mostandere Kirov scoret sine tre cupmål mot?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Opprinnelig skrevet av TorolfMen hva ville du svart hvis du fikk spørsmål om hvilke mostandere Kirov scoret sine tre cupmål mot?Kommentar
-
Mitt forslag på dårligste LSK-spiller er Romanus Orjinta.
Ut fra en helhetsvurdering av kvalitet, sannsynlige overgangs- og lønns-kostnader så er dette min mann. Han er vel også en av de få vi har vært nødt til å kjøpe fri fra kontrakten. Quiz-spørsmål: Hvilke spillere har LSK kjøpt fri fra kontrakten? (Det er i hvert fall ikke mange, så denne angsten hos noen for lange kontrakter, skjønner jeg ikke.)
Hvis vi skal velge den dårligste spilleren som fikk en viss grad av tillitt og kamper på førstelaget så er jeg enig med flere her at Stig Arne Gjellestad er den verste.RoyVaadal.Kommentar
-
Beste: Tom Lund! Ingen over ingen ved siden! og jeg er av de som så han spille.
etter Tommy ser jeg Solbakken, Sundby, Schiller, Bjarmann, Bjerkland, Dyrstad, Osvold, Birkelund, Jan Ove Pedersen og Gullbrandsen som NOEN av de viktigste spillerne vår gjennom tidene
Dårligste: Pasi Rasimus, den dyreste importerte spilleren i sin tid og ja han infridde du..... :twisted:
etter Pasi ser jeg Kirov, Mattigoal, Gjellestad, Hjalmar og Ole Martin Johansen.I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
-Bill HicksKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalQuiz-spørsmål: Hvilke spillere har LSK kjøpt fri fra kontrakten?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av RoyVaadalQuiz-spørsmål: Hvilke spillere har LSK kjøpt fri fra kontrakten?RoyVaadal.Kommentar
-
Tidenes 3 beste og de eneste som fortjener betegnelsen LSK-legender:
1. Tom Lund, 2. Dennis Schiller, 3. Torgeir Bjarmann
Dårligste: Jørn Heggestad UTEN TVIL!!!!! Alle som så Jørn bør være enige i dette!!!2009 - Året det skal skje!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalVeldig sterkt Rønnern. Jeg husket at det var en eller to som vi måtte gjøre dette med ca. i -97 eller -98. Trodde kanskje det var Vegard Grislingås. Du har sikkert rett. Og det var bare én? Eller var Grislingås også med?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Men etter nærmere undersøkelser kan det nok være at tipset mitt om Gjerskaug ikke var riktig.
Det var Vegar Grislingås som fikk noen hundretusener for å avslutte kontrakten med LSK to år før tida. Han gikk til Ull/Kisa.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
LSK sin beste spiller er såpass åpenbar, at jeg støtter forslaget om "Beste etter Tommy."
Og da tror jeg at jeg ville satset en femmer på en spiller som gikk bort så altfor tidlig: Jan Birkelund
Og når det gjelder dårligste, så er det så mange å ta av, at jeg blir skremt ved tanken :shock:
Men Pasi tar vel kaka... :roll:Knurr...Kommentar
-
Beste spilleren nest etter Tom Lund er i mine øyne en annen Tom: Nemlig Tom Sundby. Dæven, han var god!
Kandidatene til Versting-prisen er mange, men jeg vil trekke frem Følgende kandidater:
-Finn "høsten-er min-sesong" Larsen. Blei veldig stille etter det målet gitt.
-Svein Ystenes. Hadde jeg ikke vært så ung hadde den mannen påført meg alvorlige hjertelidelser.
-Stein "Kragebein" Amundsen. Jeg satt en gang på den gamle tribunen mot Leirsund, rett bak målet. Stein Kragebein står PÅ målstreken med ryggen mot mål, får låst ballen mellom beina OG PRESTERER Å HOPPE UTOVER!!! Da skylder du målteft da.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fjeller'nFinn "høsten-er min-sesong" Larsen. Blei veldig stille etter det målet gitt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Jeg har gått gjennom hele tråden på nytt, og ser forsyne meg at vi har glemt Jørgen Wålemark. Her må noen og enhver ta selvkritikk.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Viktig supplement. Var blant de aller, aller dårligste den gangen Fugla var ordentlig dårlige. Ble derfor også kjent som Finn Ballen. Kjedelig kallenavn for en fotballspiller.2009 - Året det skal skje!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernUwe ville jo ikke beholde ham, hvordan kan han mene at Tom var undervurdert?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar