RB: Frykter ikke finaleklare spillere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: Frykter ikke finaleklare spillere



    Frykter ikke finaleklare spillere

    ÅRÅSEN::
    Selv om mange allerede har bestilt billettene til København og Royal League-finalen, frykter ikke LSK-trener Uwe Rösler at spillerne har hodet i Parken.


    – Hvis jeg hadde merket noe som minnet om det på trening denne uka, hadde jeg gjort noen grep. Spillerne har isteden levert noen gode treninger, så jeg føler meg trygg på at de har riktig fokus, sier Rösler.

    Det betyr på ingen måte at han vil innkassere et avansement.

    – Djurgården kommer hit for å slå oss ut. De kommer til å gjøre alt de kan for å få det til. Vi må gjøre en god kamp for å stå imot dem. For de er et godt lag, sier LSK-treneren.

    Han innrømmer uansett at det vil påvirke taktikken at de starter kampen med ledelse på 3-1 istedenfor 0-0.

    – Det betyr at vi ikke trenger å kaste fram spillere uhemmet for å score mål på hjemmebane. Men vi skal angripe med nok folk til å gi dem trøbbel, sier han.

    Pål Strand, Kasey Wehrman og Eirik Bertheussen blir ikke involvert i kampen. Kaptein Frode Kippe er også usikker.

    – Frode spiller ikke fra start, men jeg håper å få han med på benken.

    Pål Steffen Andresen, Michael Mifsud og Robert Koren har alle vært syke denne uka, men alle er tilbake i trening og med i troppen mot Djurgården i semifinalen i morgen.

    Rösler mønstrer trolig dette laget i 4-4-2: Müller – Andersson, Andresen, Rambekk, Stefanutto – Riise, Mouelhi, Koren, Søgård – Occean, Myklebust.
    RoyVaadal.
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #2
    Re: RB: Frykter ikke finaleklare spillere

    Opprinnelig skrevet av RB
    – Frode spiller ikke fra start, men jeg håper å få han med på benken.
    Hvem er første forsvarsreserve om ikke Kippe blir klar? Eirik B. er jo også ute.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5097

      #3
      Re: RB: Frykter ikke finaleklare spillere

      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      Opprinnelig skrevet av RB
      – Frode spiller ikke fra start, men jeg håper å få han med på benken.
      Hvem er første forsvarsreserve om ikke Kippe blir klar? Eirik B. er jo også ute.
      Er JPW klar igjen? Gikk ikke armen hans?
      Gunnar?

      Kommentar

      Working...