Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
De skal kåre landets beste fotballpub før tippeligastart, og i dag er de innom Martins.
På promo'en i går hørtes en meget beruset utgave av Forza Fugla.
Var et relativt kort innslag. Intervjuet Martinsen som fortalte litt om utviklingen fra 91 (?) da Martin's åpnet, med "Forza fugla" som bakgrunnsmusikk .
Avsluttningsvis måtte han svare på 5 spørsmål ang Lillestrøm som lød som følger:
1) Hvem har flest kamper for fugla? ( her presterte han å glemme Bjar, og svarte Tom Lund )
2) Hvor mange kamper hadde Bjarmann?
3) Når ble LSK stiftet? Her svarte han riktig. ( 1917)
4) når vant LSK seriegull sist? Her svarte han også riktig ( 89 )
5) Hvor mange landslagsspillere har LSK hatt? Her svarte han 40, mens det riktige visstnok var 48.
Dette da fritt etter hukommelsen
Martinsen ( Det er det eieren av Martins heter er det ikke?) tok veldig selvkritikk for å ha glemt Bjarmann.
There are 10 kinds of people in the world - those who understand binary and those who don\'t.
Var et relativt kort innslag. Intervjuet Martinsen som fortalte litt om utviklingen fra 91 (?) da Martin's åpnet, med "Forza fugla" som bakgrunnsmusikk .
Avsluttningsvis måtte han svare på 5 spørsmål ang Lillestrøm som lød som følger:
1) Hvem har flest kamper for fugla? ( her presterte han å glemme Bjar, og svarte Tom Lund )
2) Hvor mange kamper hadde Bjarmann?
3) Når ble LSK stiftet? Her svarte han riktig. ( 1917)
4) når vant LSK seriegull sist? Her svarte han også riktig ( 89 )
5) Hvor mange landslagsspillere har LSK hatt? Her svarte han 40, mens det riktige visstnok var 48.
Dette da fritt etter hukommelsen
Martinsen ( Det er det eieren av Martins heter er det ikke?) tok veldig selvkritikk for å ha glemt Bjarmann.
hørte på det jeg også, litt skuffa over at P4 ikke venta til i morra med å lage det innslaget.
Siden Bjarmann var svaret antar jeg at spørsmålet var hvem som har flest toppseriekamper, og ikke bare flest kamper. Hvis ikke er Per Berg svaret. Uansett var det ikke bare Tom Lund han glemte. Tommy har ganske mange foran seg på den lista.
De skal kåre landets beste fotballpub før tippeligastart, og i dag er de innom Martins.
Hvorfor i all verden dro de innom Martins hvis de skal kåre landets beste fotballpub? Martins er en pub som med jevne mellomrom er full av fotballsupportere, men noen fotballpub å snakke om er det ikke. Ikke viser de mange matcher, ikke har de mange eller gode skjermer, ikke har de noe særlig med kanaler og ikke har de halvlitere. De tar gjerne imot penga til kanarifansen, men til å markedsføre seg som fotballpub er det jævla stusselig hvor lite de egentlig satser på fotball.
Hvorfor i all verden dro de innom Martins hvis de skal kåre landets beste fotballpub? Martins er en pub som med jevne mellomrom er full av fotballsupportere, men noen fotballpub å snakke om er det ikke. Ikke viser de mange matcher, ikke har de mange eller gode skjermer, ikke har de noe særlig med kanaler og ikke har de halvlitere. De tar gjerne imot penga til kanarifansen, men til å markedsføre seg som fotballpub er det jævla stusselig hvor lite de egentlig satser på fotball.
det har jo blitt et mer "utested" enn pub. delvis enig i det du sier.
Vel, det er jo Kanari-Fansens stampub og med det er den viden kjent blant norske fotballsupportere som en fotballpub.
Du, det skjønte jeg. Det var et forsøk på å vœre retorisk. Jeg skal ikke prøve det igjen.
Men P4 skal vœre hjertelig velkomne. Hvem vet, kanskje de syns det er dritbra. Martins er vel som fotballpub på omtrent samme nivå som P4 er som radiokanal.
Du, det skjønte jeg. Det var et forsøk på å vœre retorisk. Jeg skal ikke prøve det igjen.
Du må gjerne prøve det igjen, jeg forstod poenget ditt, men svaret mitt er fremdeles gyldig. Martins er en super fotballpub for Kanari-Fansen, langt på vei en av de beste i landet sammen med blant annet Foppalpuben i Bergen.
Dårlig øl og lite fotball. Men en super foballpub. Javel.
Et sted som serverer Guinness har ikke dårlig øl.
Nå har jeg ikke hørt programmet, P4 er liksom ikke min kanal, men det er vel ikke utenkelig at man har tatt utgangs punkt i hvilke puber de forskjellige norske fotballsupporterne bruker. Det er jo litt i tiden i forhold til fokuset som er på Tippeligaen om dagen.
Nå har jeg ikke hørt programmet, P4 er liksom ikke min kanal, men det er vel ikke utenkelig at man har tatt utgangs punkt i hvilke puber de forskjellige norske fotballsupporterne bruker.
Det var nettopp det P4 gjorde ja, 10 poeng til Mr. Hallén..
Nå har jeg ikke hørt programmet, P4 er liksom ikke min kanal, men det er vel ikke utenkelig at man har tatt utgangs punkt i hvilke puber de forskjellige norske fotballsupporterne bruker.
Det var nettopp det P4 gjorde ja, 10 poeng til Mr. Hallén..
Mon Dieu, her må poengene tydeligvis staves ut. Som jeg allerede har forsøkt å si så forstår jeg også hva P4 var ute etter, og hvordan det hadde seg at de dro innom Martins. Det var fordi det er stampuben til kanarifansen. Selvfølgelig var det det.
Men så benyttet jeg altså anledningen til å fyre av en bredside mot noe som har irritert meg lenge, nemlig at Martins ynder å selge seg som en fotballpub, mens den egentlig bruker svært få krefter på fotball. Å være fotballpub for Martins er å selge øl til fotballfans, ikke å vise masse fotball på skikkelige skjermer uten musikk i bakgrunn. Og de selger pils i 0,4. På en fotballpub som tar fotballsupporterkulturen på alvor, bør det være bannlyst. 0,4 er motkultur.
Det var poenget, ikke at P4 tok turen innom. Det driter jeg i. Jeg hører ikke på P4. Så får heller dere være uenige og mene at Martins er en prima fotballpub. Dere tar feil, men dere må gjerne mene det.
God kveld, nå må jeg konse på resten av Juve-kampen. Dekker'n hjemme, selvfølgelig, den går jo ikke på fotballpuben Martins.
Hvorfor i all verden skulle en foppalpub for LSK-supportere vise Juventus-kamper, egentlig?
En ekte fotballpub fokuserer ikke kun på ett lag! Den burde vise alt som er verdt å se på av fotball. Martins er ikke en sånn pub. Martins er et utested.
Men så benyttet jeg altså anledningen til å fyre av en bredside mot noe som har irritert meg lenge, nemlig at Martins ynder å selge seg som en fotballpub, mens den egentlig bruker svært få krefter på fotball.
Tja, Martins har vel aldri benevnet seg selv som fotballpub, så vidt jeg vet.
Men så benyttet jeg altså anledningen til å fyre av en bredside mot noe som har irritert meg lenge, nemlig at Martins ynder å selge seg som en fotballpub, mens den egentlig bruker svært få krefter på fotball.
Tja, Martins har vel aldri benevnet seg selv som fotballpub, så vidt jeg vet.
Dessverre tror jeg du har rett, Ronnie. Jeg savner en ekte fotballpub i Lillestrøm. En pub med kjempefokus på fotball, og 5 dl i hvert ølglass.
Kommentar