Lysna på P4..

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5104

Lysna på P4..

Anbefaler P4 om et par minutter.

De skal kåre landets beste fotballpub før tippeligastart, og i dag er de innom Martins.
    På promo'en i går hørtes en meget beruset utgave av Forza Fugla.

McGuffy
  • Mr.Lee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 736

Begynnt

Kommentar

• mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

Fikk ikke hørt. Noen som fikk med seg resultatene?
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
      Mr.Jordbakke

Kommentar

• csl
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Aug 2004
        • 19

Var et relativt kort innslag. Intervjuet Martinsen som fortalte litt om utviklingen fra 91 (?) da Martin's åpnet, med "Forza fugla" som bakgrunnsmusikk .
        Avsluttningsvis måtte han svare på 5 spørsmål ang Lillestrøm som lød som følger:
        1) Hvem har flest kamper for fugla? ( her presterte han å glemme Bjar, og svarte Tom Lund )
        2) Hvor mange kamper hadde Bjarmann?
        3) Når ble LSK stiftet? Her svarte han riktig. ( 1917)
        4) når vant LSK seriegull sist? Her svarte han også riktig ( 89 )
        5) Hvor mange landslagsspillere har LSK hatt? Her svarte han 40, mens det riktige visstnok var 48.

Dette da fritt etter hukommelsen
        Martinsen ( Det er det eieren av Martins heter er det ikke?) tok veldig selvkritikk for å ha glemt Bjarmann.
        There are 10 kinds of people in the world - those who understand binary and those who don\'t.

Kommentar

• Dinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 884

Opprinnelig skrevet av csl
          Var et relativt kort innslag. Intervjuet Martinsen som fortalte litt om utviklingen fra 91 (?) da Martin's åpnet, med "Forza fugla" som bakgrunnsmusikk .
          Avsluttningsvis måtte han svare på 5 spørsmål ang Lillestrøm som lød som følger:
          1) Hvem har flest kamper for fugla? ( her presterte han å glemme Bjar, og svarte Tom Lund )
          2) Hvor mange kamper hadde Bjarmann?
          3) Når ble LSK stiftet? Her svarte han riktig. ( 1917)
          4) når vant LSK seriegull sist? Her svarte han også riktig ( 89 )
          5) Hvor mange landslagsspillere har LSK hatt? Her svarte han 40, mens det riktige visstnok var 48.

Dette da fritt etter hukommelsen
          Martinsen ( Det er det eieren av Martins heter er det ikke?) tok veldig selvkritikk for å ha glemt Bjarmann.
          hørte på det jeg også, litt skuffa over at P4 ikke venta til i morra med å lage det innslaget.
          twitter @amundsakis
          ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• 10.09.50
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1410

Opprinnelig skrevet av csl
            Siden Bjarmann var svaret antar jeg at spørsmålet var hvem som har flest toppseriekamper, og ikke bare flest kamper. Hvis ikke er Per Berg svaret. Uansett var det ikke bare Tom Lund han glemte. Tommy har ganske mange foran seg på den lista.

Kommentar

• 10.09.50
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1410

Re: Lysna på P4..

Opprinnelig skrevet av McGuffy
              De skal kåre landets beste fotballpub før tippeligastart, og i dag er de innom Martins.
              Hvorfor i all verden dro de innom Martins hvis de skal kåre landets beste fotballpub? Martins er en pub som med jevne mellomrom er full av fotballsupportere, men noen fotballpub å snakke om er det ikke. Ikke viser de mange matcher, ikke har de mange eller gode skjermer, ikke har de noe særlig med kanaler og ikke har de halvlitere. De tar gjerne imot penga til kanarifansen, men til å markedsføre seg som fotballpub er det jævla stusselig hvor lite de egentlig satser på fotball.

Kommentar

• Dinho
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 884

Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                Hvorfor i all verden dro de innom Martins hvis de skal kåre landets beste fotballpub? Martins er en pub som med jevne mellomrom er full av fotballsupportere, men noen fotballpub å snakke om er det ikke. Ikke viser de mange matcher, ikke har de mange eller gode skjermer, ikke har de noe særlig med kanaler og ikke har de halvlitere. De tar gjerne imot penga til kanarifansen, men til å markedsføre seg som fotballpub er det jævla stusselig hvor lite de egentlig satser på fotball.
                det har jo blitt et mer "utested" enn pub. delvis enig i det du sier.
                twitter @amundsakis
                ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

Hvorfor i all verden dro de innom Martins hvis de skal kåre landets beste fotballpub?
                  Vel, det er jo Kanari-Fansens stampub og med det er den viden kjent blant norske fotballsupportere som en fotballpub.
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• 10.09.50
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1410

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Vel, det er jo Kanari-Fansens stampub og med det er den viden kjent blant norske fotballsupportere som en fotballpub.
                    Du, det skjønte jeg. Det var et forsøk på å vœre retorisk. Jeg skal ikke prøve det igjen.

Men P4 skal vœre hjertelig velkomne. Hvem vet, kanskje de syns det er dritbra. Martins er vel som fotballpub på omtrent samme nivå som P4 er som radiokanal.

Kommentar

• Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

Du, det skjønte jeg. Det var et forsøk på å vœre retorisk. Jeg skal ikke prøve det igjen.
                      Du må gjerne prøve det igjen, jeg forstod poenget ditt, men svaret mitt er fremdeles gyldig. Martins er en super fotballpub for Kanari-Fansen, langt på vei en av de beste i landet sammen med blant annet Foppalpuben i Bergen.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

Kommentar

• 10.09.50
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2005
                        • 1410

Martins er en super fotballpub for Kanari-Fansen
                        Dårlig øl og lite fotball. Men en super foballpub. Javel.

Kommentar

• Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

Dårlig øl og lite fotball. Men en super foballpub. Javel.
                          Et sted som serverer Guinness har ikke dårlig øl.

Nå har jeg ikke hørt programmet, P4 er liksom ikke min kanal, men det er vel ikke utenkelig at man har tatt utgangs punkt i hvilke puber de forskjellige norske fotballsupporterne bruker. Det er jo litt i tiden i forhold til fokuset som er på Tippeligaen om dagen.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

Kommentar

• McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5104

Nå har jeg ikke hørt programmet, P4 er liksom ikke min kanal, men det er vel ikke utenkelig at man har tatt utgangs punkt i hvilke puber de forskjellige norske fotballsupporterne bruker.
                            Det var nettopp det P4 gjorde ja, 10 poeng til Mr. Hallén..

Kommentar

• 10.09.50
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 1410

Nå har jeg ikke hørt programmet, P4 er liksom ikke min kanal, men det er vel ikke utenkelig at man har tatt utgangs punkt i hvilke puber de forskjellige norske fotballsupporterne bruker.
                              Det var nettopp det P4 gjorde ja, 10 poeng til Mr. Hallén..
                              Mon Dieu, her må poengene tydeligvis staves ut. Som jeg allerede har forsøkt å si så forstår jeg også hva P4 var ute etter, og hvordan det hadde seg at de dro innom Martins. Det var fordi det er stampuben til kanarifansen. Selvfølgelig var det det.

Men så benyttet jeg altså anledningen til å fyre av en bredside mot noe som har irritert meg lenge, nemlig at Martins ynder å selge seg som en fotballpub, mens den egentlig bruker svært få krefter på fotball. Å være fotballpub for Martins er å selge øl til fotballfans, ikke å vise masse fotball på skikkelige skjermer uten musikk i bakgrunn. Og de selger pils i 0,4. På en fotballpub som tar fotballsupporterkulturen på alvor, bør det være bannlyst. 0,4 er motkultur.

Det var poenget, ikke at P4 tok turen innom. Det driter jeg i. Jeg hører ikke på P4. Så får heller dere være uenige og mene at Martins er en prima fotballpub. Dere tar feil, men dere må gjerne mene det.

God kveld, nå må jeg konse på resten av Juve-kampen. Dekker'n hjemme, selvfølgelig, den går jo ikke på fotballpuben Martins.

Kommentar

• Gale Isbre
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2005
                                • 1164

Hvorfor i all verden skulle en foppalpub for LSK-supportere vise Juventus-kamper, egentlig?

Kommentar

• blue
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 1429

Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                                  Hvorfor i all verden skulle en foppalpub for LSK-supportere vise Juventus-kamper, egentlig?
                                  En ekte fotballpub fokuserer ikke kun på ett lag! Den burde vise alt som er verdt å se på av fotball. Martins er ikke en sånn pub. Martins er et utested.
                                  Fugla 4 Life!

Kommentar

• Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

Men så benyttet jeg altså anledningen til å fyre av en bredside mot noe som har irritert meg lenge, nemlig at Martins ynder å selge seg som en fotballpub, mens den egentlig bruker svært få krefter på fotball.
                                    Tja, Martins har vel aldri benevnet seg selv som fotballpub, så vidt jeg vet.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

Kommentar

• blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

Men så benyttet jeg altså anledningen til å fyre av en bredside mot noe som har irritert meg lenge, nemlig at Martins ynder å selge seg som en fotballpub, mens den egentlig bruker svært få krefter på fotball.
                                      Tja, Martins har vel aldri benevnet seg selv som fotballpub, så vidt jeg vet.
                                      Dessverre tror jeg du har rett, Ronnie. Jeg savner en ekte fotballpub i Lillestrøm. En pub med kjempefokus på fotball, og 5 dl i hvert ølglass.
                                      Fugla 4 Life!

Kommentar

• Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

Det er en av de (mange) flotte tingene med å bo i Oslo sentrum, aldri lang vei å gå til en av de (=

Kommentar

Working...