Opprinnelig skrevet av Henrik
Lysna på P4..
Collapse
X
-
-
Re: Lysna på P4..
Opprinnelig skrevet av blueDessverre tror jeg du har rett, Ronnie. Jeg savner en ekte fotballpub i Lillestrøm. En pub med kjempefokus på fotball, og 5 dl i hvert ølglass.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HenrikAldri er vel litt å ta i, men ikke med en gang...
Lillestrøm som by eksbanderer, så kundegrunnlaget kommer. Men tar nok dessverre en stund.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av HenrikAldri er vel litt å ta i, men ikke med en gang...
Lillestrøm som by eksbanderer, så kundegrunnlaget kommer. Men tar nok dessverre en stund.Kommentar
-
Re: Lysna på P4..
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av blueDessverre tror jeg du har rett, Ronnie. Jeg savner en ekte fotballpub i Lillestrøm. En pub med kjempefokus på fotball, og 5 dl i hvert ølglass."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av HenrikAldri er vel litt å ta i, men ikke med en gang...
Lillestrøm som by eksbanderer, så kundegrunnlaget kommer. Men tar nok dessverre en stund.
Republikken Lillestrøm!
Hilsen studenten som ikke har sett Tom Lund, men er gammel nok til å huske Jan Ove Pedersen og Dennis Schiller...-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av HenrikAldri er vel litt å ta i, men ikke med en gang...
Lillestrøm som by eksbanderer, så kundegrunnlaget kommer. Men tar nok dessverre en stund.
Men heller ikke de skulle altså satse på en rein fotballpub, og det virket som fokuset på kunstnerpub var større enn fotball.RoyVaadal.Kommentar
-
Han som sto bak disken på Republic i går sto i hvert fall i knall elskelig gulfarge. Han hadde altså på seg LSK- drakta!
Og jeg kjenner han som visstnok skal drifte "republic" og her har vi en vaskeekte LSK- patriot, en blodekte supporter av fugla.
...Men selvsagt kan ingen ta plassen til Martin's, men så lenge Republic er gul og svart skal den være velkommen!
Og ja, fotball er kunst!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83Han som sto bak disken på Republic i går sto i hvert fall i knall elskelig gulfarge. Han hadde altså på seg LSK- drakta!
Og jeg kjenner han som visstnok skal drifte "republic" og her har vi en vaskeekte LSK- patriot, en blodekte supporter av fugla.
...Men selvsagt kan ingen ta plassen til Martin's, men så lenge Republic er gul og svart skal den være velkommen!
Og ja, fotball er kunst!
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Fugla- patriot83Han som sto bak disken på Republic i går sto i hvert fall i knall elskelig gulfarge. Han hadde altså på seg LSK- drakta!
Og ja, fotball er kunst!
Petter
Haha!! Nekter å tro at Republic går på samme smellen... Sånt nytter ikke i Lillestrøm. Amen!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
-
Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Fugla- patriot83Han som sto bak disken på Republic i går sto i hvert fall i knall elskelig gulfarge. Han hadde altså på seg LSK- drakta!
Og ja, fotball er kunst!
Petter
Haha!! Nekter å tro at Republic går på samme smellen... Sånt nytter ikke i Lillestrøm. Amen!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterHenger det ikke en vålerenga-drakt på republic?
Petter
Bra det ikke stemmer.
PetterKommentar
Kommentar