Synd at norges eldste flyplass skal legges ned.
Nytt flomlys - bilder !
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av TobbenSynd at norges eldste flyplass skal legges ned.
Enig i at det er litt synd at den mest sannsynlig forsvinner. Men ingen kan komme utenom at det er en ufattelig dårlig utnyttelse av et så stort område i Norges tettest befolkede kommune. (Ja, Skedsmo er faktisk det).
Tror heller ikke at så mange som bor i nærheten kommer til å savne de øredøvende brølene fra utrangerte F-16 som forsøker å lette.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
det må da være meningen at de skal være heist opp når matta er i bruk...er vel såpass dyrt utstyr at de er forsiktige med det....vil vel tippe att en pære til det annlegget der er noe dyrere enn en osram 40watt som jeg har i leselampa mi...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalDette er drømmeløsningen. Det vil være det peneste når kampen spilles og det vil også være et signal til alle i området at det skjer noe på Åråsen. Enda bedre enn om de hadde vært permanent oppe.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av RubinhoDe kan jo ivertfall ikke henge sånn..men de er vel ikke helt ferdig monterte?Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HarvestOpprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av RubinhoDe kan jo ivertfall ikke henge sånn..men de er vel ikke helt ferdig monterte?Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalBlir det en egen seremoni når flomlysa heises og hvor tidlig skal det skje i dag? Hvem skal trykke på fjernkontrollen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av RoyVaadalDette er drømmeløsningen. Det vil være det peneste når kampen spilles og det vil også være et signal til alle i området at det skjer noe på Åråsen. Enda bedre enn om de hadde vært permanent oppe.
Ja til Rygge som Østlandets hovedsmåflyplass!
Petter
PS: Nei til Rygge som Østlandet hovedsmåflyplass!Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennEr det noen som vet om det er høyere LUX på det nye flomlyset? Synes det var bedre lys i går kveld...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalOg det forrige var på hvor mye?Kommentar
Kommentar