Veldig hyggelig med så mye ros - vi er ikke så godt vant de siste årene. Tror mange supportere av andre lag kommer til å få seg en overraskelse når vi kommer på besøk denne her sesongen. For sånn vi fremstår nå, spiller vi rask fotball med hurtige omstillinger og mange mann i angrep. Det er egentlig bare Rosenborg jeg har sett gjøre det så bra i sine beste dager, og dermed sier det seg sjøl at vi blir utrolig sterke i år.
John Arne Riise vil spille for Lillestrøm
Collapse
X
-
tengte å putte den inn her å.
John Arne Riise på tribunen
Eneste skår i gleden for Lillestrøm var at Magnus Myklebust måtte ut før pause på grunn av skade. Det var i straffesituasjonen det unge spisstalentet skadet seg i kamp med Tourray, men skaden skal ikke være alvorlig.
Liverpoolstjernen John Arne Riise var på plass på Åråsen i gult bare ett døgn etter seieren over Everton for å heie fram broder Bjørn Helge. Yngstebror var god på kanten for Lillestrøm og er en av landets store talenter, snart moden for å større oppgaver på Norges A-landslagEr du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av McGuffyOpprinnelig skrevet av MN(J.A.) Riise er ei klyse...
...lik morra si!
Trur vel egentlig vi kan legge denne tråden død til John Arne er 31 og eventuelt Bjørn Helge fortsatt spiller her.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Re: John Arne Riise vil spille for Lillestrøm
Opprinnelig skrevet av Larshttp://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=142206
- Lillestrøm er en fantastisk klubb - og jeg må få skryte av publikum, de gjør en fantastisk innsats med å løfte laget, sier John Arne Riise til VG Nett.Kommentar
-
-
Jeg driter i det....kun positivt at vi får bra omtale i media av kjente fjes....
Helt utrolig !
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
Kommentar