- Lillestrøm er en fantastisk klubb - og jeg må få skryte av publikum, de gjør en fantastisk innsats med å løfte laget, sier John Arne Riise til VG Nett.
John Arne Riise vil spille for Lillestrøm
Collapse
X
-
Re: John Arne Riise vil spille for Lillestrøm
Opprinnelig skrevet av Larshttp://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=142206
- Lillestrøm er en fantastisk klubb - og jeg må få skryte av publikum, de gjør en fantastisk innsats med å løfte laget, sier John Arne Riise til VG Nett.Enøyd i de blindes dal. -
-
Er vel greit å huske at vi her snakker om en av norges best betalte fotballspillere som samtidig er en fyr som sier hva som helst for å få trynet i avisen...
Men misforstå meg rett, ikke meg i mot, men særlig trolig? Neppe...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Han er nok ikke god nok for detta laget neiVålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Dette beviser to ting:
1) John Arne støtter broren sin ved å skryte av LSK.
2) LSK er i medvind.
Når det er sagt, tviler jeg veldig på at storebror Riise noengang kommer til å spille for LSK. Han har mange år igjen i Liverpool.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueDette beviser to ting:
2) LSK er i medvind.
Når det er sagt, tviler jeg veldig på at storebror Riise noengang kommer til å spille for LSK. Han har mange år igjen i Liverpool.Kommentar
-
Mye positiv blest rundt LSK om dagen. Morsomt var det også at Aksel Lund Svindal sa til NRK sporten at han skulle se Royal League og LSK-Djurgården, etter sesongavsluttningen i alpint.
Hvis Riise virkelig vil spille for Sportsklubben, er han velkommen hos meg, selvom det etter alle solemerker vil være svært tvilsomt at han kommer.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueDette beviser to ting:
2) LSK er i medvind.
Når det er sagt, tviler jeg veldig på at storebror Riise noengang kommer til å spille for LSK. Han har mange år igjen i Liverpool.LSK Norges beste lagKommentar
-
Holder med en Riise synes jeg, men er hyggelig å høre at han synes Lillestrøm er en fantastisk klubb med gode supportere...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
En ny artikkel hvor Riise skryter av LSK http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/26/461932.htmlBaron!Kommentar
Kommentar