Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bør ruste skikkelig til denna kampen.
Vi har to uker på oss til å ta opp forbrukslån, be om fri, skaffe sykemelding osv..
Spør derfor : Hvor mye MER enn 1000 klarer vi i Køben :lol:
Altså, hør nå her gutten min :wink:
Mot FCK så hadde vi over to måneder på å mobilisere til turen i tillegg så gikk den i en helg. Denne gangen er det nok noen som faller av på grunn av at kampen går på en torsdag, uten at vi skal bli skuffet over det.
Vi har sett hva verdens beste supportere, "selvutnevnte sådan", fra alle de nordiske lagene har dratt med av bortesupport i RL. Vi har gruset dem alle og har fremstått som nordens desidert beste klack i RL.
Bør ruste skikkelig til denna kampen.
Vi har to uker på oss til å ta opp forbrukslån, be om fri, skaffe sykemelding osv..
Spør derfor : Hvor mye MER enn 1000 klarer vi i Køben :lol:
Altså, hør nå her gutten min :wink:
Mot FCK så hadde vi over to måneder på å mobilisere til turen i tillegg så gikk den i en helg. Denne gangen er det nok noen som faller av på grunn av at kampen går på en torsdag, uten at vi skal bli skuffet over det.
Vi har sett hva verdens beste supportere, "selvutnevnte sådan", fra alle de nordiske lagene har dratt med av bortesupport i RL. Vi har gruset dem alle og har fremstått som nordens desidert beste klack i RL.
Må si meg enig med Springeren her. Hvorfor var du så voldsomt gira idag forresten, ble nesten redd jeg
Tror dessverre ikke at vi blir mer enn 300 stk der nede, mange som sliter med økonomien etter å ha reist verden rundt med fugla de siste mnd`ene Men jeg for min del skal på min 11. kamp, noen flere som har vært på alle kampa?
"Alle" sier jo 20.35 så jeg kan ikke skjønne annet...
Jeg finner fortsatt ikke klokkeslettet på hjemmesidene til RL, men TVNorge starter iallfall sin sending kl 2015: http://www.tvnorge.no/index_programo...?tm=1144274400. Det kan vel ikke bety annet enn at matchen begynner 2035 som vanlig?
"Alle" sier jo 20.35 så jeg kan ikke skjønne annet...
Jeg finner fortsatt ikke klokkeslettet på hjemmesidene til RL, men TVNorge starter iallfall sin sending kl 2015: http://www.tvnorge.no/index_programo...?tm=1144274400. Det kan vel ikke bety annet enn at matchen begynner 2035 som vanlig?
Er det samme jeg tenker også, men dere som MÅ ha det offisielt får nok ikke det svaret foreløpig
jeg sliter med å få fri så jeg tar bilen opp og ned på en dag..... avreise fetsund torsdag morgen og er tilbake fredag morgen på fetsund igjen og da er det bare og skifte så sette snuta mot martins og starte seriestartvorspielet
Midtukekamp og dårlig tid til å organisere gjør nok sitt til at vi ikke blir på langt nær såmange som sist. Klarer vi over 300 er det jævlig imponerende forholdene tatt i beraktning.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Kommentar