Foreløpig ser det jo særdeles lovende ut! :wink:
Klarer vi 1000 fans i Køben?
Collapse
X
-
-
-
-
Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91Bedre å utsette en runde syns jeg. Det har vært spilt flere andre kamper i helger i R-L. Hvis man vil ha mange tilskuere og avslutte R-L med en vellykket arangement, hadde det vært smartere å sette den i en helg tror jeg.
Det er umulig å arrangere finalen en helg.
Neste helg er påske, ingen matcher, helga etter og alle helger etter det er det norsk/svensk liga, helgene føre er det dansk liga.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLMeld deg inn i arrangement kommiteen i RL duA football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Jeg vet med sikkerhet at Nesodden-kanaris stiller 100% - 1 mann + 1 gutt.
I tillegg er det 100% oppslutning hos Romsås-kanaris (dvs. meg). Er det andre som bor på Romsås og vil inn i statistikken let me know...BølerkanarisKommentar
-
-
Kommentar
-
Hvor mange var med forrige gang?
-okb! - som denne gangen reiser organisertKommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbHvor mange var med forrige gang?
-okb! - som denne gangen reiser organisert
Nå får vi vel bare med 3 busser (120 personer ca), men nå har vi 2 (?) eller 1 ekstra buss som ikke tar båt. Dermed, når de bussene vi nå har satt opp er fyllt opp, (noe jeg regner med at det blir) så er vi vel like mange som reiser organisert med KFL som forrige køben tur!
Dermed har vi faktisk sjanse, vis ikke jeg roter, til så slå rekorden fra sist. (Noe jeg trodde var ganske umulig).Kommentar
-
Re: KLARER VI 1000 FANS I KØBEN?
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av RubinhoBør ruste skikkelig til denna kampen.
Vi har to uker på oss til å ta opp forbrukslån, be om fri, skaffe sykemelding osv..
Spør derfor : Hvor mye MER enn 1000 klarer vi i Køben :lol:
Mot FCK så hadde vi over to måneder på å mobilisere til turen i tillegg så gikk den i en helg. Denne gangen er det nok noen som faller av på grunn av at kampen går på en torsdag, uten at vi skal bli skuffet over det.
Vi har sett hva verdens beste supportere, "selvutnevnte sådan", fra alle de nordiske lagene har dratt med av bortesupport i RL. Vi har gruset dem alle og har fremstått som nordens desidert beste klack i RL.
Tror dessverre ikke at vi blir mer enn 300 stk der nede, mange som sliter med økonomien etter å ha reist verden rundt med fugla de siste mnd`ene Men jeg for min del skal på min 11. kamp, noen flere som har vært på alle kampa?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennNesa:
Noe vi ikke kommer til å oppleve:
-okb! - på veit til Parken for tredje gang!Kommentar
Kommentar