Er det mulig å kjøpe billetter til kampen på sportshuset frem til onsdag?
Klarer vi 1000 fans i Køben?
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Opprinnelig skrevet av pondus73Hvis man kommer seg til køben.................kan jo bli ett problem for oss som var så dumme å stolte på SAS..............nok en gangBestill flyreiser, flybilletter og hotell hos SAS. Vi tilbyr billige flybilletter til Europa, USA, Canada og Asia. Bestill på sas.no »
Ved en eventuell streik vil følgende ruter ikke bli berørt:
Oslo - KøbenhavnKommentar
-
Re: KLARER VI 1000 FANS I KØBEN?
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av RubinhoBør ruste skikkelig til denna kampen.
Vi har to uker på oss til å ta opp forbrukslån, be om fri, skaffe sykemelding osv..
Spør derfor : Hvor mye MER enn 1000 klarer vi i Køben :lol:
Mot FCK så hadde vi over to måneder på å mobilisere til turen i tillegg så gikk den i en helg. Denne gangen er det nok noen som faller av på grunn av at kampen går på en torsdag, uten at vi skal bli skuffet over det.
Vi har sett hva verdens beste supportere, "selvutnevnte sådan", fra alle de nordiske lagene har dratt med av bortesupport i RL. Vi har gruset dem alle og har fremstått som nordens desidert beste klack i RL.Kommentar
-
-
Re: KLARER VI 1000 FANS I KØBEN?
Opprinnelig skrevet av RubinhoEr nesten så disse orda blir til skam syns jeg :wink:
Det hadde vært deilig om jeg tok feil (for en gangs skyld :wink: )Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
...klart, og så er det NOEN som blir hjemme og følger kampen på TV. Noen må jo holde seertallene til RL oppe når så mange uansvarlige bare stikker av til Køben ved første og beste anledning.
ARGH!!!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigz...klart, og så er det NOEN som blir hjemme og følger kampen på TV. Noen må jo holde seertallene til RL oppe når så mange uansvarlige bare stikker av til Køben ved første og beste anledning.
ARGH!!!Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigz...klart, og så er det NOEN som blir hjemme og følger kampen på TV. Noen må jo holde seertallene til RL oppe når så mange uansvarlige bare stikker av til Køben ved første og beste anledning.
ARGH!!!
Taper vi, kaster du alt sammen, vinner vi, har vi gledelig lesning når vi engang er hjemme i kjære norge igjen.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Vi bør gå for tre påeng i køben syntes jeg :oVålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreOpprinnelig skrevet av GullstrupaVi bør gå for tre påeng i køben syntes jeg :oIron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av semper fiPoeng? Millioner? Hva er forskjellen? Det viktigste er vel at det blir 3 av dem.
Men det er klart at hvis det blir mange nok av 3 poengene, så kan det jo bli millioner av det :wink:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RubinhoEr det mulig at Rønner`n eller noen andre som har litt innsikt kan gi oss en status på hvor mange vi er totalt reisende nå? Organisert evnt uorg.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernAntall reisende med KFL står vel i en turtråd, men det er solgt ca 500 kampbilletter på shopen, så jeg vil anta at vi blir nærmere 800 i Parken. Jeg er overrasket og nesten målløs.
.. hva blir dte neste?
-okb!Kommentar
Kommentar