Opprinnelig skrevet av okb
Klarer vi 1000 fans i Køben?
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av RubinhoDet er vel ikke plass til alle 800 på O`learys?
Der kan nok ikke være 800 på O'learys!
Men et sted mellem 500 og 600 er der nok plads til!
Det er et stort sted. Men hvis i kommer 800 bliver i nok nødt til at stå tæt!
HilsenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaHvis vi har solgt over 500 billetter på forhånd så BLIR vi over 1000.Kommentar
-
Ikke enig i at mange heller velge å benytte KFLs tilbud fordi det er billigere. Mange av oss som reiser på egenhånd tar fly og bryr oss ikke så veldig mye om bussturene med KFL koster 300 eller 600 kr.
Jeg tror faktisk helt ærlig at vi klarer 1000 fans og det er en kjempeprestasjon som bør bli lagt merke til i fotball-Norge.2009 - Året det skal skje!Kommentar
-
Helt utrolig bra at så mange tok turen!
Tusen takk til alle som var der.
Var en helt konge opplevelse med så mange på bortekamp,
selv om resultatet ikke ble så bra.
Dette lover godt for resten av sesongen.Skjetten gutta
Wenche Myhre,
"Muligens Hooligans" ;)
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Dinho88bra at mange tokk turen... litt synd at halvparten var så drita at de ikke orka å syngeNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Etter hva jeg hørte på bussen hadde Petter sagt at vi var over 1000....han kan vel bekrefte dette?Kommentar
-
Kommentar
-
En av vaktene jeg prata med i parken tippet at det var ca 1200 LSK fans tilstede.Kommentar
-
I gjorde det godt i PARKEN!
I har fået en tråd på FCK's debatforum!
Hvor var det en fryd for øjet at se 600 lillestrøm fans bakke 100% op om deres hold i 90 minutter. Bakke et hold op der kæmpede uimponeret, og som i mine øjne var mere offensive et langt stykke hen ad vejen end vi var. Der stod de så, kun skærmet af en tynd plastik snor, hvor de i princippet kunne ha flået bæret af vores næste generation af fans så let som ingenting. Men alt hvad de gjorde var at synge, og da kampen var slut klappede de af deres hold og kørte hjem, uden så meget som at ha smidt
Mvh.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Erling StrayTall fra FCK:
733 betalende i ingangen vår
Uansett: Iflg vaktene hørtes det ut som 1200 ;-)NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar