det er sterkt det... nå er vi virkelig i form.. håper det vi holder ut løpet med denne formen.. lukter jeg medalje (kanskje gull)
9-2 i målforskjell på to bortekamper
Collapse
X
-
13-2 er awesome :o
*som fortsatt har masse sutrete bergensere på msn som klager etter 1-5 tapet mot oss* hoho..- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SuperErik13-2 er awesome :o
*som fortsatt har masse sutrete bergensere på msn som klager etter 1-5 tapet mot oss* hoho..I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Får håpe vi fortsetter den gode trenden på hjemmebane også nå. De 2 neste kampene er på hjemmebane, vinner vi de, så blir det 10 helt vannvittig spennende runder tilslutt, hvor vi kan ende opp som seriemestere!?!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Mye morsommere å stå med 9 poeng og 13-2 i målforskjell enn 9 poeng og 3-0 i målforskjell; vi blir bortskjemte nå. Hvis det butter litt imot i høst, håper jeg vi ikke blir for grinete. Jeg skal i hvert fall ikke klage.
Fugla på topp!Kommentar
Kommentar