Cyril får kontrakt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    #21
    Opprinnelig skrevet av Dinho88
    Men utifra det jeg har hørt, så spilte Nicolas Sparby bedre enn denne franskmannen mot Vålerenga rekruttene. Bare for å ha sagt det. Det var ihvertfall den tilbakemeldingen Sparby fikk fra trenere og medspillere.
    Nicolas Sparby er et stort talent!
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6079

      #22
      Ser at aftenposten sier han kan brukes på midtbanen og som back. Regner med at han kan spille høyre ving og høyre back. Noen som vet noe mer? Blir spennende å se.

      Kommentar

      • Kimito
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 2601

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Perspektivet er forsåvidt greit nok, men Cyril er ikke vurdert som god nok til å være A-stallen til Lille. Det vil si at han er i troppen til det som må betegnes som rekruttlaget og således er han milevis fra å konkurrere om en plass i den forsvarsfireren du nevner.
        Var ikke klar over at han ikke var med i A-stallen (selv om jeg ser at det står i RBs artikkel nå). Vil uansett si at det er bedre med en som ikke har klart nåløyet fra rekrutt til A-lag til en så stor klubb, enn en godt voksen spiller som alltid har spilt i periferien.

        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Cyril har ingen bedre CV, men er bare 22 år og således kan han vært et bedre prospekt.
        Som nevnt over er jeg enig, men kan det tenkes at man henter han som en stallspiller med potensiale og fremdeles vil vurdere å hente en ny back for opptjente penger? Da ville det vel kanskje vært bedre om for eksempel Sparby (hvis han er et så stort talent som enkelte hevder) fikk sjansen til å prøve seg litt.
        Ferdigskåra

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #24
          hehe viste ikke at jeg hadde fans på forumet, men men du er herved president i fanklubben min dinho88
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Bondern
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 150

            #25
            Opprinnelig skrevet av biggie
            Og for å sette det enda mer i perspektiv.. For noen år siden ble en annen ung franskmann, solgt for en lav penge til Arsenal. Klubben hans så ikke hvilket potensial han hadde, og er nå kanskje verdens spiss. Er vi på vei til å hente en fremtidig verdensstjerne? :P
            Hvis du mener Henry så betalte Arsenal over 100 mill for han fra Juventus som hadde kjøpt han for masse penger fra Monaco. Anelka og Vieira var derimot veldig billige og ble jævlig bra (Anelka ble jo stormannsgal etter hvert).
            My cat's breath smells like catfood.
            -R.Wiggum

            Kommentar

            • Trondeo
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3062

              #26
              Opprinnelig skrevet av iL
              hehe viste ikke at jeg hadde fans på forumet, men men du er herved president i fanklubben min dinho88
              BARE fordi jeg lagde den :lol:

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #27
                RB: Venter på gratisgaranti



                ÅRÅSEN::
                Så fort LSK får bekreftet at Lille ikke krever overgangspenger for Cyril Kali blir 22-åringen LSK-spiller.

                SNART KLAR: Trolig er det et tidsspørsmål før Cyril Kali blir LSK-spiller. FOTO: MORGAN ANDERSEN
                Av: Morten Svesengen
                – Vi er enig med Cyril om en ettårskontrakt. Forutsetningen er at vi ikke skal betale penger for ham. Det har Lille bekreftet muntlig, men vi undertegner ingenting før vi har den skriftlige bekreftelsen, sier LSK-manager Jan Åge Fjørtoft.

                Høyrebacken Kali trente med LSK tre økter i forrige uke, og han imponerte såpass at LSK-trener Uwe Rösler kunne tenke seg å skrive kontrakt med spilleren. Nå blir han sannsynligvis å finne i tyskerens stall kommende sesong.

                – En ettårsavtale var greit for begge parter. Det gir både spilleren og oss en mulighet til å finne ut om dette er det rette, sier Fjørtoft.

                For LSKs del betyr ettårskontrakten at klubben får en relativt billig spiller denne sesongen – uten risiko for å tape mange penger.

                – Trenerne mener de har sett nok til at vi bør ta denne sjansen. Det er ingen stor risiko. Det ligger i kortene at han ikke ligger på lønnsnivået til Christoffer Andersson, som er svensk landslagsspiller, sier LSK-manageren.

                Uansett håper man at Kali kan være spilleren som erstatter Andersson når han forlater Åråsen i sommer.

                Om overgangen skulle gå i vasken i tolvte time, vil ikke LSK hente inn andre spillere før overgangsvinduet stenger mot slutten av denne uka. Det blir Kali eller ingenting.

                Kommentar

                • Gialloneri
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Dec 2004
                  • 73

                  #28
                  Greit med 1-års kontrakt med tanke på at Rösler & co ikke har fulgt spilleren lenge og dermed ikke vet riktig hvor god han er. På den annen side risikerer vi at han er grisegod og blir borte etter sesongen, men da taper vi hvertfall ikke mye penger ettersom han er gratis.

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    #29
                    1-års kontrakt ja. Håper iallefall vi er tidlig ute med å forlenge hvis han skulle vise seg som en fullgod erstatter for Stoffe underveis.

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Totti21
                      1-års kontrakt ja. Håper iallefall vi er tidlig ute med å forlenge hvis han skulle vise seg som en fullgod erstatter for Stoffe underveis.
                      Shane fikk også ettårskontrakt og _alle_ skreik at den måtte fornyes etter debuten mot Fredrikstad. Så går det noen kamper, kontrakten blir underskrevet og Shane mister formen og blir benket.

                      Så skriker _alle_ på en ny venstreback
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        #31
                        Men nå er vel Shane rimelig fast på laget, etter x antall gode kamper i vinter. Feilene han gjorde før er stort sett blitt luket bort og legga er stort sett innmari bra. Ser for meg endel assist på Shane.

                        Spent på franskmannen ! Enda en rask og teknisk god spiller til fugla ? Let's hope so
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Men nå er vel Shane rimelig fast på laget, etter x antall gode kamper i vinter. Feilene han gjorde før er stort sett blitt luket bort og legga er stort sett innmari bra. Ser for meg endel assist på Shane.
                          Uff, jeg synes Shane er en alle tiders gutt. Kanskje en av de mest sympatiske spillerne jeg noen gang har møtt. Men, jeg synes han fremdeles har store mangler i sitt offensive spill. Han er nærmest vaksinert mot å ta en dragning og får ofte panikk og slår langt eller en støttepasning.

                          Husker med glede den vinteren han kom til Fugla og herjet i treningskampene med fin teknikk og offensive raid av klasse. Samspillet med Påsan var nesten som å se den klassiske høyresida. Helt tydelig at han fremdeles ikke har nok selvtillit til å ta frem det igjen, han spiller alltid på det safe...
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • Dinho
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2006
                            • 884

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av iL
                            hehe viste ikke at jeg hadde fans på forumet, men men du er herved president i fanklubben min dinho88
                            hehe :P jeg måtte bare :P den var fet, har du laget den selv? eller fått en fra Soccrpulse.co (eller liknende) til å lage den??

                            beklager for litt off-topic

                            "sorry så ikke at Trondeo sa at han laget den
                            twitter @amundsakis
                            ΘΥΡΑ 13

                            Kommentar

                            • RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

                              #34
                              Ettårskontrakt var for meg en nedtur.
                              Det kan da ikke ende med stor suksess uansett?

                              Enten er han alt for god for oss og forlater oss som Bosman,
                              eller han er for dårlig og forlater oss like raskt,
                              eller så er han middelmådig og ender opp med å være en spiller som går ut og inn av elleveren.
                              RoyVaadal.

                              Kommentar

                              • Ola
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1651

                                #35
                                Lukter Sasa av hele fyren...

                                Men nå er jo saken den at vi faktisk trenger en backup på Andersson/Riise og tydeligvis ikke har noe bedre i egne junior/rekrutt-rekker.

                                Liten risiko, og en måte å vinne tid på.

                                Kommentar

                                • Lillestrøm Kirke
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 1470

                                  #36
                                  Nettavisen

                                  Kali klar for Lillestrøm

                                  Lillestrøm fikk tirsdag den nødvendige bekreftelsen på at Lille ikke krever penger for Cyril Kali.

                                  Dermed blir 22-åringen Lillestrøm-spiller. Cyril Kali er enig med romeriksklubben om en ettårskontrakt. Nå gjenstår bare saksbehandlingen i Norges Fotballforbund (NFF).

                                  - Alle papirene er levert til NFF, sier manager Jan Åge Fjørtoft til TV 2 Sporten.

                                  Kali er høyreback og vil erstatte Christoffer Andersson, som forsvinner til den tyske bundesligaklubben Hannover.
                                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                  Kommentar

                                  • Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2601

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                    Ettårskontrakt var for meg en nedtur.
                                    Det kan da ikke ende med stor suksess uansett?

                                    Enten er han alt for god for oss og forlater oss som Bosman,
                                    eller han er for dårlig og forlater oss like raskt,
                                    eller så er han middelmådig og ender opp med å være en spiller som går ut og inn av elleveren.
                                    ...ja, dette er de eneste alternativene som finnes :roll:

                                    ...eller så er han talentfull og god, men ikke så brilliant at europas toppklubber stiller seg i kø for å signere han på Bosman etter en halv sesong i eliteserien, og signerer ny fireårskontrakt.
                                    Ferdigskåra

                                    Kommentar

                                    Working...