Må si meg litt enig i at det var slapt i svingen vår. Orka ikke folk å synge eller? Nei, det var heidundrandes mye mer liv på Brann stadion!
Fansen på Rønna stadion
Collapse
X
-
Flere å edrue forsangere er cluet her ja.
Rønnern: Du som har opera stemme burde stelle deg på midten å dra igang sanger, synes nå jeg hvertfallUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Her er det også et veldig godt eksempel(skal ikke ha noen ny diskusjopn av plassering) på at Kanari-Fansen IKKE er bra når vi strekker oss bortover en tribune. Vanskelig å få forsangere til å være edrue, når det er de som er mest glad i å drikke. Tommy har jeg ikke sett på noen turer i år, og da må andre ta tak. Mulig vi burde tenkt på dette FØR kampen med tanke på forsangere osv, men men.
Jeg synes det var greit jeg. Plankehaugen som norges beste? Jommen sa jeg smør...eller flis eller et eller anna!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyHer er det også et veldig godt eksempel(skal ikke ha noen ny diskusjopn av plassering) på at Kanari-Fansen IKKE er bra når vi strekker oss bortover en tribune. Vanskelig å få forsangere til å være edrue, når det er de som er mest glad i å drikke. Tommy har jeg ikke sett på noen turer i år, og da må andre ta tak. Mulig vi burde tenkt på dette FØR kampen med tanke på forsangere osv, men men.
Jeg synes det var greit jeg. Plankehaugen som norges beste? Jommen sa jeg smør...eller flis eller et eller anna!I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Jeg har svaret på sviktende volum og innsats på bortekamper... Mange vil sikkert ikke like å høre det, og sikkert kalle meg kristen-moralist osv...
Det skyldes fylla! Folk drikker alt for mye før match og det påvirker innsatsen. Tenk om gutta på banen skulle drukket kvelden før og 6 timer før avspark??? hadde de da klart å levere godt nok på banen? Neppe.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironPissprat. I andre omgang var det veldig bra synging på feltet vårt. Jeg sto litt til høyre for midten og hørte det bra. 500? Feltet tar 1200 og det var fullt. :-)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av veironPissprat. I andre omgang var det veldig bra synging på feltet vårt. Jeg sto litt til høyre for midten og hørte det bra. 500? Feltet tar 1200 og det var fullt. :-)
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyVi var 904stk som gikk gjennom telleapparatet i svingenKommentar
Kommentar