Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Frode Grodås kommer med følgende spådommer i Aftenposten i dag: Årets seriemester: Jeg håper og tror på Lillestrøm Toppscorer: Olivier Occean (Lillestrøm)
Ted Nugent
InnleggSkrevet: 19:28 - Tirsdag 28 Mar 2006 Tittel:
Grodås er en av mine favorittspillere gjennom tidene for fugla. (Jeg er selv gammel keeper). Håper vi gir han en varm velkomst!
Det er jeg enig i.. en av mine også etter at jeg var maskot i 1995 og Grodås følte meg ut på banen på Åråsen mot Viking hvor vi vant 2-1 vis jeg ikke husker feil 8)
Frode Grodås er en av mine gamle helter. Jeg husker spesielt godt LSK fotballskolen da jeg var 10år gammel. Jeg var keeper og Grodås og Misund hadde et keeper-kurs. Og jeg og de andre "keeperungene" skulle bli lært noen lure triks. Det er noe jeg aldri glemmer
Kommentar