Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
syns det er underholdene når fugla vinner jeg! :wink:
Helt enig. Jeg syns resultatene er viktigere enn "underholdningen". For meg er det det samme om LSK vinner 1-0 ved å score i det 89 minutt bare vi vinner. (eller kanskje noe morsommere med 5-1) En veldig deilig følelse å vinne 1-0 også, det er mye mer spennende enn å knuse det andre laget.
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Egentlig tror jeg ikke det er noe stort problem. Uwe spiller ganske direkte og angripende fotball, og så langt har vi både vært flinke til å score, samt at forsvaret ikke akkurat er av "89-standard". Jeg husker fortsatt Dyrstad og Bjerkeland - de slapp ikke så mange forbi seg
Men med en spiss som Occean på laget, er jeg ganske sikker på at scoringene kommer, og det fører jo til at matchene åpnert seg. Så at 2006 blir en reprise av 1989 er jeg sikker på at ikke skjer. Men om vi skulle avgjøre like tidlig, er jeg sinnsykt happy!
Kommentar