Per Berg vil heller underholde enn vinne

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    #21
    Når vi har vunnet seriegull og skal prøve å ta gull nr 2 på rad, så kan vi begynne å sette krav.

    Kan ikke begynne å stille krav til dette så lenge vi har x antall 7`ende plasser og en 4 plass i bagasjen
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • junior
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 492

      #22
      syns det er underholdene når fugla vinner jeg! :wink:
      ------- Forza Fugla! -------

      Kommentar

      • Fjeller'n
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 905

        #23
        Opprinnelig skrevet av Bolsen3
        Jeg drar til åråsen for å se fugla vinne, ikke for å la meg underholde...

        I mange år gikk jeg på Åråsen uten å oppleve noen av delene.


        Stian
        -Som fortsatte å gå der for det....
        "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

        Kommentar

        • A.Bilet
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2005
          • 808

          #24
          Opprinnelig skrevet av junior
          syns det er underholdene når fugla vinner jeg! :wink:
          Helt enig. Jeg syns resultatene er viktigere enn "underholdningen". For meg er det det samme om LSK vinner 1-0 ved å score i det 89 minutt bare vi vinner. (eller kanskje noe morsommere med 5-1) En veldig deilig følelse å vinne 1-0 også, det er mye mer spennende enn å knuse det andre laget.
          A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

          Twitter-bruker

          Kommentar

          • bøllefrø
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2004
            • 462

            #25
            Egentlig tror jeg ikke det er noe stort problem. Uwe spiller ganske direkte og angripende fotball, og så langt har vi både vært flinke til å score, samt at forsvaret ikke akkurat er av "89-standard". Jeg husker fortsatt Dyrstad og Bjerkeland - de slapp ikke så mange forbi seg

            Men med en spiss som Occean på laget, er jeg ganske sikker på at scoringene kommer, og det fører jo til at matchene åpnert seg. Så at 2006 blir en reprise av 1989 er jeg sikker på at ikke skjer. Men om vi skulle avgjøre like tidlig, er jeg sinnsykt happy!

            Kommentar

            Working...