Nå er det kommet noen nyheter der
Nyheter hos lsk shoppen
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
Tenkte kanskje du hadde vært der og sett LSK-kaffetrakteren jeg alltid har ønsket meg, serru.
-------
EDIT: Ser at de skriver om noe baby-greier, sekker o.l. Kanskje det du mente.
Hadde allikevel vært enklere (for sløvinger som meg), om du hadde vært litt mer utdypende i innlegget ditt :wink:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzOpprinnelig skrevet av Trofast kanari
Tenkte kanskje du hadde vært der og sett LSK-kaffetrakteren jeg alltid har ønsket meg, serru.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzOpprinnelig skrevet av petter
Se under de 20 siste du Fritz. Der finner du til og med gaver du kan gi til nevøen din, Fabian.
Petter
Jepp:
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzOpprinnelig skrevet av petter
Se under de 20 siste du Fritz. Der finner du til og med gaver du kan gi til nevøen din, Fabian.
Petter
Jepp:
PetterKommentar
-
-
Krøkes tidlig til å drikke alkohol??!
Der må jeg si jeg er uenig! :wink:
Er i mot alkohol jeg
Sorry hvis det ikke var det du mente :wink:Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLMå si vi har Langt igjen til pEngaLillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av fotball_martheOpprinnelig skrevet av iLMå si vi har Langt igjen til pEngaEnøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av superbøffelOpprinnelig skrevet av fotball_martheOpprinnelig skrevet av iLMå si vi har Langt igjen til pEnga
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLMå si vi har Langt igjen til pEnga
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av superbøffelOpprinnelig skrevet av fotball_martheOpprinnelig skrevet av iLMå si vi har Langt igjen til pEnga
PetterEnøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av iLMå si vi har Langt igjen til pEnga
Petter
Det er bedre å ha ett lite, men eksklusivt utvalg slik LSK har. (Forza Fugla jakken er jo bare rå)
Seriøst... Hvilke tullinger er det som vil kle seg i VIF-BIKINI???!!!
Hvordan ser den ut da? Ære på ett bryst, Være på det andre og Vål´enga på ræva?? :roll:
Håper jeg slipper å se Rekdal i den iallefall....Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av iLMå si vi har Langt igjen til pEnga
PetterIron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Den scooteren var jo dritschtøgg...
Men, ikke for det. Kult hvis folka gidder å bruke 12000-13000 på noe som strengt talt risikerer å ende opp som et mobilt urinal...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
Kommentar