Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvis laget kommer hjem en gang på fredag formidag er det vel ytterst få som har mulighet til å være der? Vi snakker jo ikke akkurat om Champions League-finalen.
.. markering på søndag etter vi har banka Rosenborg, sier nå jeg ;-)
Men kan vi ikke gjøre det uansett om de vinner finalen eller ikke da? gutta fortjener det, og det vil sende et jævla bra signal til dem om at vi støtter dem uansett hvordan det går i parken.
Er hellig overbevist om at det går til helvete i serieåpninga om jeg møter opp på Åråsen denne lørdagen. Var der på treninga før cupfinalen i fjor, og jeg husker alt for godt hvordan det gikk...
Er hellig overbevist om at det går til helvete i serieåpninga om jeg møter opp på Åråsen denne lørdagen. Var der på treninga før cupfinalen i fjor, og jeg husker alt for godt hvordan det gikk...
Semper fi -
en smule overtroisk.
Shit. Du er verre enn meg, selv om jeg har en lang liste av ting som må gjøres for at LSK ikke skal tape. Selv samboeren min vet ikke om det ;-)
Semper fi -
en smule overtroisk.
Shit. Du er verre enn meg, selv om jeg har en lang liste av ting som må gjøres for at LSK ikke skal tape. Selv samboeren min vet ikke om det ;-)
Kommentar