RB: Sundgot skadet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gialloneri
    Medlem
    Møteplager
    • Dec 2004
    • 73

    #21
    gjør ikke meg noe om sundgot er skadet så lenge det er det som må til for å få Koren inn sentralt. kjedelig får arild seff, men det får bare være

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3208

      #22
      Ifølge dagens RB har Sundgot vært til lege i Malaga. Han og LSKs medisinske apparat er nå langt mer optimistiske enn meldingene i går kunne tyde på. Med en sprøyte og tre dagers hvile håper han å være klar, neppe til Parken, men til seriestarten mot RBK.

      Han bør iallfall være klar til 17. april, da han blir 28 år og en av de eldste i stallen, for ikke å snakke om på laget. (Misund, Winsnes, Rambekk, Strand og Wehrman blir 29 eller eldre i år, men av dem er det vel bare Rambekk som AKKURAT NÅ er aktuell for 11'ern.)

      gilbert

      PS. Nå med en liten klargjøring. Jeg savner definitivt en kampklar Kasey, og jeg vil gjerne også ha Pål i kampform - men ikke for å spille venstreback. DS

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #23
        Opprinnelig skrevet av gilbert
        Han bør iallfall være klar til 17. april, da han blir 28 år og en av de eldste i stallen, for ikke å snakke om på laget. (Misund, Winsnes, Rambekk, Strand og Wehrman blir 29 eller eldre i år, men av dem er det vel bare Rambekk som er aktuell for 11'ern.)
        Jeg synes det er en pussig måte å snakke om 11'ern på. Du får det til å høres ut som om verken Påsan eller Desmond Wehrman er gode nok for elleveren, og det er jo ikke det du mener. De er ikke aktuelle for 11'ern så lenge de er skada. Men de er i høyeste grad aktuelle for en førsteellever når/hvis de blir skadefrie igjen.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          #24
          Wehrman er nok aktuell for 11'ern når han blir skadefri, Pål Strand derimot tror jeg har en lang vei å gå.

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            #25
            Jeg tviler ikke på at det Uwe sier er galt, og om han ikke er god nok er en ting. Men jeg skjønner ikke hvorfor han skal ha så mye dårligere fysikk enn andre? Han har ikke hatt noen veldig lange skadeavbrekk eller slikt, og sånn jeg ser det har han ingen unnskyldninger på hvorfor han er i så dårlig form. Kan noen forklare meg hva Olsens dårlige fysikk skyldes?
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3208

              #26
              Og her er linken til dagens RB-artikkel:



              gilbert

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #27
                Opprinnelig skrevet av gilbert
                http://www.rb.no/lokal_sport/article2025364.ece
                Kan rekke seriestart

                MARBELLA::
                Arild Sundgot fikk i går en injeksjon i kneet av legen til Primera Division-klubben Malaga. Ting tydet i går på at Sundgot kan rekke serieåpningen mot Rosenborg.

                DEPPA: Arild Sundgot er skadet rett før seriestart.
                Av: Espen Solbakken
                – En rask sprøyte og deretter hvile i tre dager før jeg kan begynne å jogge igjen. Jeg spiller neppe Royal League-finalen, men seriestarten mot Rosenborg kan jeg rekke, sier Sundgot, som i går formiddag dro fra Marbella til Malaga sammen med fysioterapeut Jørn Karlsen og fysisk trener, Jerome Brunier.

                Det var under den andre økten onsdag at det smalt til i Sundgots venstre kne. Det var den samme skaden som holdt ham ute fra hjemmekampen mot Djurgården forrige helg.

                – Utrolig dårlig timing med seriestarten rett rundt hjørnet. Nå har jeg vært skadefri, og alt har gått på skinner hele vinteren, så skjer dette, sa Sundgot etter at han måtte avbryte treningen.

                Han gikk rett av banen da uhellet var ute og skuffelsen lyste av ansiktet hans da han satte seg på benken og så lagkameratene fullføre treningen.

                Etter behandlingen hos Malagas doktor, sa han dette til RB-sporten i Spania.

                – Jeg var nok mer skuffet rett etter at det skjedde. Nå får vi se hvor raskt jeg kan bli klar igjen.
                RoyVaadal.

                Kommentar

                Working...