Opprinnelig skrevet av Eirik
beste og verste opplevelser med sportsklubben?
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Opprinnelig skrevet av EirikVERSTE: Cupen midt på 90-tallet en gang, hjemmekamp mot lille Falk. Arne Sandstø dunka inn seiersgoalen med en vakker heading på overtid. Forøvrig selvmål, så Falk vant. Nitrist!Kommentar
-
må selvfølgelig nevne semi'n i 04 å tapet mot odd i 01 blant de værste. husker lsk og særlig sundgot hadde kasta bort en hau med sinnsyke sjangser, jeg var nede for å snylte gratise pølser mens jeg hører et stor gjisp å et neeeeeei :!: det var som å bli skutt når jeg kom opp trappa og så at odd spillerne jubla, åssen klarte vi å tape den matchen???I år så tar vi altKommentar
-
Tapet mot Odd i 2001 er den værste opplevelsen med sportsklubben av de gangene jeg har vært på stadion. Cupfinalen var heller ingen opptur
EDIT: Det ble vel 3-3 ja.
Beste minnet mitt er når vi slo VIF faktisk i fjor. Det var en sinnsyk opplevelse. Samme når vi slo RBK i kvartfinalen i cupen i for i fjor.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av bjarmannå tapet mot odd i 01 blant de værste. husker lsk og særlig sundgot hadde kasta bort en hau med sinnsyke sjangser, jeg var nede for å snylte gratise pølser mens jeg hører et stor gjisp å et neeeeeei :!: det var som å bli skutt når jeg kom opp trappa og så at odd spillerne jubla, åssen klarte vi å tape den matchen???Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av bjarmanntapet mot odd i 01 blant de værste. husker lsk og særlig sundgot hadde kasta bort en hau med sinnsyke sjangser, jeg var nede for å snylte gratise pølser mens jeg hører et stor gjisp å et neeeeeei :!: det var som å bli skutt når jeg kom opp trappa og så at odd spillerne jubla, åssen klarte vi å tape den matchen???"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Percy NilegårdOpprinnelig skrevet av bjarmanntapet mot odd i 01 blant de værste. husker lsk og særlig sundgot hadde kasta bort en hau med sinnsyke sjangser, jeg var nede for å snylte gratise pølser mens jeg hører et stor gjisp å et neeeeeei :!: det var som å bli skutt når jeg kom opp trappa og så at odd spillerne jubla, åssen klarte vi å tape den matchen???Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreOpprinnelig skrevet av Percy NilegårdOpprinnelig skrevet av bjarmanntapet mot odd i 01 blant de værste. husker lsk og særlig sundgot hadde kasta bort en hau med sinnsyke sjangser, jeg var nede for å snylte gratise pølser mens jeg hører et stor gjisp å et neeeeeei :!: det var som å bli skutt når jeg kom opp trappa og så at odd spillerne jubla, åssen klarte vi å tape den matchen???-After Dark Ultras-Kommentar
-
Beste: Kvartfinalen mot RBK i 2004, Semien mot vif i fjor og 3-2 seiern over rbk i 1999...
Verste: Helt klart 3-3 kampen mot odd i 2001. Eneste gangen jeg har begynt å gråte etter en fotball-kamp... (regner med det blir noen GLEDES-tårer i år!)Kommentar
-
Kvartfinalen mot RBK i '04 var en enorm opplevelse. Sutringa til Nils Skutle i forkant av kampen ang. hvem som skulle ha hjemmebane, og det at vi uka før hadde tapt 4-1 på Lerkendal, gjorde det så ekstremt godt å banke trøndera den kvelden. Fantastisk stemning og en vanvittig spennende kamp. Helt utrolig!
Gylfi, Gylfi, Gylfi Einarsson!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av semper fiOpprinnelig skrevet av Gale IsbreOpprinnelig skrevet av Percy NilegårdOpprinnelig skrevet av bjarmanntapet mot odd i 01 blant de værste. husker lsk og særlig sundgot hadde kasta bort en hau med sinnsyke sjangser, jeg var nede for å snylte gratise pølser mens jeg hører et stor gjisp å et neeeeeei :!: det var som å bli skutt når jeg kom opp trappa og så at odd spillerne jubla, åssen klarte vi å tape den matchen???
Arntis pleier vel å få med seg kampen?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Orker ikke noen oppramsing nå, men fjorårets høydare for min del var utvilsomt når Mifsud avgjorde matchen mot søpla på overtid. Det var utrolig deilig å komme på jobb i Oslo dagen etter i LSK-drakt, blant masse sure apekatter, og som eneste fugl 8)Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
jeg var ung regna med at vi vant, det var jo på overtid og vi rulla over odd, men så kommer dem med en lusen scoring. faen! det tapet river og sliter i meg ennå den kampen er den eneste jeg har sett fra vip tribunen, vi sneik oss opp dit husker jegI år så tar vi altKommentar
-
Opprinnelig skrevet av bjarmannjeg var ung regna med at vi vant, det var jo på overtid og vi rulla over odd, men så kommer dem med en lusen scoring. faen! det tapet river og sliter i meg ennå den kampen er den eneste jeg har sett fra vip tribunen, vi sneik oss opp dit husker jegIron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Mange av de største opplevelsene er allerede beskrevet i denne tråden, men jeg savner to svært følelsesladde stunder mot Bryne: Den ekstatiske gleden i 1976 da Tommy sto på knærne i snøfonna etter å ha satt 2-0 og sikret det første ordentlige seriemesterskapet, og - fjorten år senere etter samme resultat - den nesten lammende lettelsen over at eventyret ikke var slutt. To veldig forskjellige, men hver for seg enorme, opplevelser. Defining moments, tror jeg det heter på nynorsk. Og la oss i oppregningen av høydepunkter heller ikke glemme dagen Even Pellerud fikk sparken, da. Det var som å bli friskmeldt igjen etter et års alvorlig sykdom.
Men jeg tror ingenting av det vi har opplevd hittil engang kan nærme seg den gleden mange av oss vil oppleve om vi nå, etter så mange år, etter å ha opplevd Sportsklubbens forvandling fra storlag til middelhavsfarer, etter å ha stått på kanten av stupet både tre og fire ganger, skulle komme tilbake og vinne seriemesterskapet. Dét ville for meg stille alle tidligere oppturer i skyggen. Vi har opplevd mye stort, men the best is yet to come: Seriemesterskapet 2006. Og begravelsen til Even Pellerud.Kommentar
-
Enkelt... :P
Beste: Kvartfinale mot RBK i cupen 2004, dette var forøvrig min første kamp på Åråsen. For en start på min "karriere" som fugl!
Verste: Ikke fullt så enkelt, men det står mellom finalen i fjor og kampen i Bergen i fjor. Skuffelsen etter kampen på Ullevål kommer nok til å sitte lengst....Lucky nr. 11Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Dal-kanariBeste: Kvartfinale mot RBK i cupen 2004, dette var forøvrig min første kamp på Åråsen. For en start på min "karriere" som fugl!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar