RB: Misunds nye liv

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • semper fi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 823

    RB: Misunds nye liv

    -After Dark Ultras-
  • semper fi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 823

    #2
    På treningsleiren i spanske Marbella er Misund både tredjekeeper, assisterende keepertrener og journalist på www.lsk.no. Hjemme i Skedsmo er han i tillegg ansvarlig for sportsklubbens fire fotballskoler og annen klubborganisering samt trener på fotballakademiet og "konsulent" for Fets 3. divisjonsherrer.

    Spillerkontrakt
    – Jeg har spillerkontrakt ut denne sesongen, men det er allerede bestemt at jeg nå skal dele min hverdag i to like deler, 50 prosent sportslig og 50 prosent administrativ jobb for LSK. Det betyr at jeg trener en økt om dagen, men har jeg tid blir jeg med på den andre også.

    – For hvilket LSK-lag skal du stå i mål for i år?

    – Jeg regner med at det blir 3. divisjonskamper, men også flere i 2. divisjon. I tillegg sitter jeg på benken i Tippeligaen om Heinz Müller eller Otto Fredrikson ikke kan være med.

    – Er du i form til det?

    – Ingen fare. Jeg er i god form, sier Misund, som er i ferd med å sikte seg ut en fast jobb i klubben etter at karrieren er over. Kanskje blir han den neste keepertreneren når Kjell Lier slutter?

    – Jeg kan godt tenke meg det, men vil aller helst ha noe annet å drive med i tillegg. Jeg brenner for LSK og for hvordan klubben kan øke populariteten ute blant klubber og privatpersoner. Jeg vil også utvikle fotballskolen videre, sier han.

    Tatt steget
    I Marbella er han også for første gang – etter ti år med Peter Werni og Johan Petter Winsnes som romkamerat – inne med eneromstatus. Ved måltidene sitter han også ved lederbordet med resten av støtteapparatet.

    Det fikk kompis Johan Petter Winsnes til å utbryte:

    – På denne turen har du virkelig tatt steget!

    – Glidende overgang, er det dette kalles? smiler Misund om overgangen mellom livet mellom stengene i Tippeligaen og andre jobber i klubben i hans hjerte.
    -After Dark Ultras-

    Kommentar

    • Fjeller'n
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 905

      #3
      [quote="semper fi"]
      – Jeg kan godt tenke meg det, men vil aller helst ha noe annet å drive med i tillegg. Jeg brenner for LSK og for hvordan klubben kan øke populariteten ute blant klubber og privatpersoner. Jeg vil også utvikle fotballskolen videre, sier han. quote]

      Ah......Musikk i mine ører. Her har klubben veldig mye å gå på. Stå på, gutt!


      Stian
      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

      Kommentar

      Working...