Synes det utspillet hans bar preg av ett snev av bitterhet...
Powell: – Lillestrøm har kjøpt seg gode (RB)
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av FritzFor å være ærlig er jeg enig i alt Magnus sier i intervjuet, og ser det som helt naturlig at han bruker LSK som eksempel på hvordan fotballen er blitt, siden det er den norske klubben han kjenner best.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av bøllefrøSannheten er vel heller at LSK aldri har brukt mer penger enn på nettopp Magnus Powell - hvis man regner lønn og overgangssum sammen. Akkurat den delen av saken bør han ta med i perspektivet sitt.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalHvis Magnus hadde vært glad i LSK så hadde han ikke bidratt til å lage en sterkt negativ artikkel om LSK.
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalDe som ikke følger så godt med, kan lett sitte igjen med inntrykket at LSK er den største kjøpeklubben i landet. Og det er i så fall svært nære feilaktig dritsslenging.
Sannsynligvis er jeg i mindretall, men jeg ser ingenting negativt i at LSK blir stemplet som "kjøpeklubb", så lenge de også får cred. for at de er blant de klubbene i landet som er fllnkest til å plukke de rette spillerne, til rett pris. Magnus Powells kommentar "ingen kan si noe annet enn at nye LSK på kort tid har kjøpt seg et godt lag", er veldig presist oppsummert, i mine øyne.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzOpprinnelig skrevet av RoyVaadalHvis Magnus hadde vært glad i LSK så hadde han ikke bidratt til å lage en sterkt negativ artikkel om LSK.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofNå vet vi vel ikke om det var RB som vridde dette til no mer negativt enn det i utganspunktet var...
Poenget mitt er at de direkte sitatene fra Powell i artikkelen ikke er spesielt negative, eller kontroversielle - de er saklige. Journalistens ordbruk ("Powell fyrer opp", "Powell sparer ikke på kruttet") er hypertabloid og vinkler saken negativt.
Jeg vet at Roy mener at Powell burde forutsett dette. Jeg mener derimot at dette ikke er hans ansvar, og at RB plikter å gi en saklig fremstilling av virkeligheten, og ikke misbruke et intervju til å skaffe seg billige poenger på bekostning av den viktigste klubben de dekker i sine sportssider.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzOpprinnelig skrevet av FridtjofNå vet vi vel ikke om det var RB som vridde dette til no mer negativt enn det i utganspunktet var...
Som "vanlig" er det mye dømming av RB uten at man egentlig har noen bevis på at det er de som har syndet. Uskyldig til det motsatte bevist, anyone?Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofOpprinnelig skrevet av FritzOpprinnelig skrevet av FridtjofNå vet vi vel ikke om det var RB som vridde dette til no mer negativt enn det i utganspunktet var...
Som "vanlig" er det mye dømming av RB uten at man egentlig har noen bevis på at det er de som har syndet. Uskyldig til det motsatte bevist, anyone?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fridtjofdet er jo en mulighet for at Powell faktisk sa "Lillestrøm har kjøpt seg gode". Syns ikke vi skal utelukke at det faktisk er Powell som har ytret det slik selv.
Opprinnelig skrevet av FridtjofSom "vanlig" er det mye dømming av RB uten at man egentlig har noen bevis på at det er de som har syndet. Uskyldig til det motsatte bevist, anyone?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzSpør du meg har RB bevist flere ganger at de ikke legger to pinner i kors for å skrive negativt om LSK, så fort de øyner en mulighet.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfDet er vel forskjell på RB og RB. Synes Svesengen og Solbakken er langt mer positive enn Torvik.
Denne gangen synes jeg dog Solbakken bommet på mål.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzOpprinnelig skrevet av RoyVaadalHvis Magnus hadde vært glad i LSK så hadde han ikke bidratt til å lage en sterkt negativ artikkel om LSK.
det er ikke måte på hvor mange ganger jeg må forsvare LSK til folk som ikke er fans, pga RBs negativt lada artikler.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLog det tror du mannen i gata skjønner?
det er ikke måte på hvor mange ganger jeg må forsvare LSK til folk som ikke er fans, pga RBs negativt lada artikler.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzOpprinnelig skrevet av iLog det tror du mannen i gata skjønner?
det er ikke måte på hvor mange ganger jeg må forsvare LSK til folk som ikke er fans, pga RBs negativt lada artikler.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
[ironi]Det er heller ikke første gangen at Powell er så uheldig at media vrir og vrenger på hans uttalelser slik at det kommer ut negative artikler om LSK.[/ironi]
Magnus Powell (28) kan ende med å flytte hjem dersom han må ta del i et betydelig lønnskutt i Lillestrøm.
RoyVaadal.Kommentar
-
Gjennom all bitterheten ser jeg at han har en hel del komplimenter til LSK. At vi er mye i media er jo ikke negativt. At vi har kjøpt bra spillere er heller ikke negativt. Han poengterer jo en rekke positive ting med LSK og det kan nok hende at journalisten har vridd artikkelen litt for å få MP til å fremstå som bitter.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadal[ironi]Det er heller ikke første gangen at Powell er så uheldig at media vrir og vrenger på hans uttalelser slik at det kommer ut negative artikler om LSK.[/ironi]
Jeg setter mer lit til dette intervjuet, som Magnus selv ba om for å oppklare misforståelser rundt hans tid i klubben (et intervju han strengt tatt kunne gitt f... i, siden han var Lyn-spiller på den tiden).
"Magnus selv sier at han som en "senior" i klubben snakket med media, og ble til tider også feilsitert."Kommentar
Kommentar