Jan Åge Fjørtoft: - Hvem er Magnus Powell? (RB)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    Jan Åge Fjørtoft: - Hvem er Magnus Powell? (RB)

    Romerikes Blad holder det tabloid. Jaggu!

    TS05 - Felt C
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #2
    - Måtte kjøpe spisser som scorer

    MARBELLA::
    LSK-manager Jan Åge Fjørtofts første reaksjon da RB-sporten refererte uttalelsene fra Magnus Powell var; Hvem er Magnus Powell? Før han fortsatte:

    SVARER: – Hvem er Magnus Powell?

    – Bortsett fra Arild Sundgot, hadde vi ikke spisser som laget mål. Vi måtte kjøpe spisser som scorer, svarer Fjørtoft med klar adresse tilbake til den svenske spissen som ble solgt i vinter.

    – Vi brukte sju millioner kroner på Olivier Occean og 1,6 millioner på Bjørn Helge Riise, som er ett av de beste kjøpene i norsk fotball. Resten er stort sett Bosman-spillere.

    – Men 14 nye spillere på en drøy sesong er mange?

    – Enkelte vil alltid hevde det, men: Når et nytt regime tar over et lag som har endt på 7. plass, tar de konsekvensen av at det laget ikke er godt nok. Men er vi egentlig et kjøpelag når vi har snudd bøkene fra å vise et underskudd på 17 millioner til kun en million? Og i år budsjetterer vi med å gå i pluss.

    – Er dette et tegn på at LSK begynner å bli fryktet igjen?

    – Vi har tatt LSK fra et lokalt anliggende til en nasjonal faktor. Og vi legger merke til at mange har oppmerksomhet på oss, i stedet for på sine egne klubber. Jeg ønsker ikke å kommentere spillere som ikke er i LSK – og det er ikke Magnus Powell, sier Jan Åge Fjørtoft.

    – Men du har selv slengt med leppa fra tid til annen?

    – Jeg har tullet med Kjetil Rekdal, som jeg har kjent siden vi var 18 år gamle, med at Vålerenga er Norges svar på Chelsea. Men jeg hadde hatt rikelig med anledninger den siste tida om jeg skulle ha kommentert hva alle har ment om LSK i vinter. Vi er en klubb alle holder øye på for tida, konstaterer LSK-manageren.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • Harvest
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 855

      #3
      Flott svar av Fjøra til Powell: "Vi måtte kjøpe spisser som scorer."
      Iron Maiden's gonna get you.

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Hvis Fjørtoft lurer på hvem Magnus Powell er, kan ha bare ta en kikk på brødposen på kanaribrødet. Der finner han også en oppdatert terminliste.

        Kommentar

        • Harvest
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 855

          #5
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Hvis Fjørtoft lurer på hvem Magnus Powell er, kan ha bare ta en kikk på brødposen på kanaribrødet. Der finner han også en oppdatert terminliste.
          Hehehe, jaggu på tide at de oppdaterer det brødet snart.
          Iron Maiden's gonna get you.

          Kommentar

          Working...