Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg synes det burde settes opp regler om at avis artikkelen skal legges ut av trådstarter med EN gang
Da det egentlig ikke er lov å kopiere kopibeskyttet materiale kan vi ikke ha en regel som "påbyr" det i første innlegg.
Personlig kommer kommer jeg aldri til å lime inn hele artikler jeg finner, men ta ut ingressen og lage en link. Enten jeg starter tråden, eller kommer med et innlegg inne i en tråd.
Jeg synes det burde settes opp regler om at avis artikkelen skal legges ut av trådstarter med EN gang
Da det egentlig ikke er lov å kopiere kopibeskyttet materiale kan vi ikke ha en regel som "påbyr" det i første innlegg.
Personlig kommer kommer jeg aldri til å lime inn hele artikler jeg finner, men ta ut ingressen og lage en link. Enten jeg starter tråden, eller kommer med et innlegg inne i en tråd.
De store avisene kopierer jo fra hverandre i hytt og pine på nettet, så det er vel ikke så farlig?
Regner med at alle som har logoene til engelske klubber her også er på forumene til de engelske lagene, og bruker LSKs logo der?
Stå på Paddis... jeg støtter deg! 8)
Bedre å ha logo av det beste laget i England enn en innvalid svenske, eller hva Veiron.
Blir nesten litt provosert av at man har bilde av en svenske på et norsk forum :roll:
Ps: håper Ûwe blir noen år til
Ja Rubinho, du kan sette fokus på riktige ting. Litt forskjell på å ha bildet av rollefiguren til nicket og å ha en klubblogo vel?
Og skal vi først være så sakelige så må jeg få lov å tilføye at det i såfall er minst like provoserende å ha en amerikansk drittunge som profilbilde... Morn igjen! :shock:
Ja, stå på! La oss alle bruke logoer til favorittlag i utlandet, det blir fint. United Teams of Kanarifansen, yey!!
Hmm... skal jeg ha Manchester City tro?? Tror jeg liker dem litt nemlig.
Kommentar