Røssler: ManCity = Hjem

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanaristar
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2005
    • 155

    #21
    Artikkelen i Aftenposten i dag var ikke for meg noe annet enn en jobbsøknad.

    mvh
    Kjøp Citroën !

    Kommentar

    • gj
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3359

      #22
      Opprinnelig skrevet av Tobben
      Jeg synes det burde settes opp regler om at avis artikkelen skal legges ut av trådstarter med EN gang
      Da det egentlig ikke er lov å kopiere kopibeskyttet materiale kan vi ikke ha en regel som "påbyr" det i første innlegg.

      Personlig kommer kommer jeg aldri til å lime inn hele artikler jeg finner, men ta ut ingressen og lage en link. Enten jeg starter tråden, eller kommer med et innlegg inne i en tråd.

      Kommentar

      • Harvest
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 855

        #23
        Opprinnelig skrevet av Glenn
        Opprinnelig skrevet av Tobben
        Jeg synes det burde settes opp regler om at avis artikkelen skal legges ut av trådstarter med EN gang
        Da det egentlig ikke er lov å kopiere kopibeskyttet materiale kan vi ikke ha en regel som "påbyr" det i første innlegg.

        Personlig kommer kommer jeg aldri til å lime inn hele artikler jeg finner, men ta ut ingressen og lage en link. Enten jeg starter tråden, eller kommer med et innlegg inne i en tråd.
        De store avisene kopierer jo fra hverandre i hytt og pine på nettet, så det er vel ikke så farlig?
        Iron Maiden's gonna get you.

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3359

          #24
          Opprinnelig skrevet av Harvest
          De store avisene kopierer jo fra hverandre i hytt og pine på nettet, så det er vel ikke så farlig?
          "Siden alle andre kjører i 60 kilometer i timen i en 50-sone, kan jeg også gjøre det."

          Neida. Men jeg har sett heftige (og stadig tilbakevendende) diskusjoner om dette journalister i mellom, "bak" kulissene.

          Kommentar

          • Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

            #25
            Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
            Regner med at alle som har logoene til engelske klubber her også er på forumene til de engelske lagene, og bruker LSKs logo der?
            Stå på Paddis... jeg støtter deg! 8)

            Bedre å ha logo av det beste laget i England enn en innvalid svenske, eller hva Veiron.

            Blir nesten litt provosert av at man har bilde av en svenske på et norsk forum :roll:

            Ps: håper Ûwe blir noen år til

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #26
              Opprinnelig skrevet av Rubinho
              Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
              Regner med at alle som har logoene til engelske klubber her også er på forumene til de engelske lagene, og bruker LSKs logo der?
              Stå på Paddis... jeg støtter deg! 8)

              Bedre å ha logo av det beste laget i England enn en innvalid svenske, eller hva Veiron.

              Blir nesten litt provosert av at man har bilde av en svenske på et norsk forum :roll:

              Ps: håper Ûwe blir noen år til
              Ja Rubinho, du kan sette fokus på riktige ting. Litt forskjell på å ha bildet av rollefiguren til nicket og å ha en klubblogo vel?
              Og skal vi først være så sakelige så må jeg få lov å tilføye at det i såfall er minst like provoserende å ha en amerikansk drittunge som profilbilde... Morn igjen! :shock:

              Ja, stå på! La oss alle bruke logoer til favorittlag i utlandet, det blir fint. United Teams of Kanarifansen, yey!!
              Hmm... skal jeg ha Manchester City tro?? Tror jeg liker dem litt nemlig.

              Kommentar

              • chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

                #27
                Var diskusjonen om Røssler eller profilbilder :roll:
                Bølerkanaris

                Kommentar

                • Rubinho
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2005
                  • 1501

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av chrissp
                  Var diskusjonen om Røssler eller profilbilder :roll:
                  Var vel om ûwe.. :wink:

                  (ps..spillet vel ingen rolle hva som profil bildet?!! Det som teller er det som blir skrevet her inne..??

                  Dessuten var jeg ironisk når jeg nevnte ditt bilde veiron, nettop fordi det umulig kan ha noe å si hvilket bilde man har! )

                  På torsdag skal RL hjem! 8)

                  Kommentar

                  Working...